Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: Operacja M60B40- stukajaca panewka[?]

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    dokladnie, tłokom nic nie będzie chyba że zawory się ukruszyły to wtedy może być lipa.

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    171
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    berlin
    panowie, dol silnika jest ok poniewaz sytuacja miala miejsce przy o.k 1200-1500obr/min nawet nie slyszalem zadnego stukniecia nawet... mialem do wyboru swap m60b40 z e32 z 93r z zatarta panewka, lub m62b35 z 97r od e38 ze skrzynia tiptronic, kompami,wziazkami itp, za okazjonalna kwote bo od znajomego a wszystko sprawne ,silnik jak i skrzynia... za 2500zl wiec zdecydowalem sie na ta opcje, pozostaje kwestia przyprowadzenia auta z wejherowa do szczecina i czekanie :) przy okazji wymienie oleje, filtry , sprawdze dokrecenie pompy oleju, zmienie tarcze z klockami(polecacie/odradzacie jakies firmy? ) oraz koncowki drazkow , drazek srodkowy czy jak to sie zwie no i zbierznosc do ustawienia :) mam nadzieje ze e38 odwdzieczy mi sie za 2 zycie , a bedzie na pewno doinwestowana z czasem

  3. #3
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Cytat Zamieszczone przez dobrus Zobacz posta
    dokladnie, tłokom nic nie będzie chyba że zawory się ukruszyły to wtedy może być lipa.
    dokladnie, naprawialem juz kilka silnikow i niewidzialem aby po peknieciu paska blok, wał czy tloki byly uszkodzone, niemowie ze sie niezdaza, ale jak tlok niejest polamany, to na 100% reszta jest sprawna

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •