Może jakby przerobił wydech układ dolotowy i cos w komputerze pogrzebał to moze by przybyło z 10% ;p
Może jakby przerobił wydech układ dolotowy i cos w komputerze pogrzebał to moze by przybyło z 10% ;p
Koledzy czy takie coś zamiast tumnika środkowego bedzie dobre ??
http://allegro.pl/x-pipe-63mm-wydech...883593586.html
bardziej liczył bym na max 5-7%. a tan x-pipe będzie dobry tylko może się w środku zrobić na prawdę nieprzyjemnie i głośno
co do głośno i nieprzyjemnie to bzdura
ja mam w e32 co prawda ale e38 jest przecież lepiej wyciszone
katy wywalone potem x-pipe i na koniec przelotowy i jest ok ładny głos ma na niskich i wysokich ale nie za głośno
co do mocy u mnie po ccałej przebudowie doloty kompletnym wydechu remoncie kapitanym silnika oraz zmianie regulatora ciśnienia paliwa przybyło 10% także po tylu latach jak zrobisz wydech i chipa bez remontu to pewnie dojdziesz do serii no chyba, że mega zdrowy silnik to z 5% może ugrasz
JA mysle tylko na tym Xpipe i zostawić póki co końcowe w spokoju.
Kolega ma w e38 m60b40 tego X i praktycznie nic się nie zmieniło z głośnością
sławomir
a jeśli chodzi o basowy pormuk V8 coś się polepszyło?
Jest BMW E39 530dA Touring 2001r.
Jest BMW E32 730i V8 manual 1992r.
Było BMW E34 525i manual 1991r.