Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 67

Wątek: M60 klekocze przy odpalaniu na zimnym silniku.

  1. #51
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    półsyntetyk do vanosów kiepska sprawa chwilowo wyciszy

    proszę o czytanie ze zrozumieniem:)

    olej Motul 300V Chrono 10W40 pełny syntetyk

    Cytat Zamieszczone przez dobrus Zobacz posta
    a ja mysle,ze to normalny objaw,po prostu olej po dluzszym postoju wycieka ze szklanek i po odpaleniu chwila minie zanim się wypelnią spowrotem. zauwazylem ten objaw w wielu m60 i nigdy nic zlego z tego nie wynikalo wiec luzik
    Wszystkie parametry są jak w oleju Motul 8100 5w40 (wybierz sobie wersję), ale dużo lepiej trzyma ciśnienie oleju, ponieważ jest to olej wyścigowy. Jak pisałem wcześniej, problem głośnego odpalania ucichł:)

    Dorzucę tylko jeszcze, że gdzie nie pojadę do warsztatu, czy na przegląd to mówią, że bardzo ładnie i cicho chodzi silnik....
    Ostatnio edytowane przez jonash ; 12-03-2013 o 10:20

  2. #52
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez jonash Zobacz posta
    proszę o czytanie ze zrozumieniem:)

    olej Motul 300V Chrono 10W40 pełny syntetyk



    Wszystkie parametry są jak w oleju Motul 8100 5w40 (wybierz sobie wersję), ale dużo lepiej trzyma ciśnienie oleju, ponieważ jest to olej wyścigowy. Jak pisałem wcześniej, problem głośnego odpalania ucichł:)

    Dorzucę tylko jeszcze, że gdzie nie pojadę do warsztatu, czy na przegląd to mówią, że bardzo ładnie i cicho chodzi silnik....
    no dobra ale mi chodzi jak w temacie wątku, klekot przy odpalaniu na Zimnym i historie o obudowie filtra/zaworku :P

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    Aha no ja wymontowałem obudowę. sprawdziłem zaworek i trzymał. Poskładałem wszystko i tyle.

  4. #54
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    może i pełen syntetyk ale 5w czy 0W na zimnym silniku o wiele szybciej dociera tam gdzie ma, rozumiem, że jak się nagrzeje to chroni tak samo ale najgorsze dla silnika sa odpalenia a to, że wyścigowy mnie nie rusza to nie auto wyścigowe

  5. #55
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    Tylko w moim przypadku było tak, że przy odpalaniu nie było tego oleju tam gdzie trzeba bo sobie odpłynął bo był za rzadki:) a zanim dopompowała pompa to był hałas. A wydaje mi się, że mamy więcej lata niż zimy więc wole mieć ochronę latem niż odpalić na gęstszym oleju parę razy w roku przy -10.

    Koniec offtop z mojej strony. Pozdrawiam!

  6. #56
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    latem to byle jaki olej chroni w zasadzie nic sie nie martw różnice to są właśnie zimą a na florydzie nie mieszkamy w końcu :)

  7. #57
    Zaawansowany Użytkownik Awatar neonunit
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    391
    BMW
    '95 740i
    Skąd
    Poznań/Łódź
    Obstawiam, że jeśli naprawdę jest wyścigowy to został zaprojektowany z myślą o wymianie go co wyścig :)

  8. #58
    Zaawansowany Użytkownik Awatar PaweliGosia
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    454
    BMW
    S8 D2, W221 S500
    Skąd
    Bydgoszcz
    od jakiegoś czasu dla wygody nie wymieniam olejów sam w autach tylko daję do mechanika. To co zaobserwowałem to jakaś totalna zgroza, mam na myśli wiedzę tych "kolegów sympatycznych" którzy tam pracują. Odrazu po zakupie ostatnich trzech aut jechałem na wymiany płynów itd i mechanik po zobaczeniu plakietki jaki olej był zalany(pół syntetyk) stwierdził, że nie może zalać syntetyka...mimo że tłumaczę mu jak na kazaniu to on idzie w zaparte że go tak uczono i nie chce odpowiadać za późniejsze problemy z autem. Kazałem mu zalać na moją odpowiedzialność to dopiero potem wymienił olej na taki jaki chciałem. Myślałem, że trafił się kretryn w jednym miejscu, ale w innych stacjach sytuacja się powielała. Pół biedy, że trochę się na tym znam i patrzałem im na ręce, ale typowy"kowalski" przytaknąłby i jeździł na jakimś ścierwie bo takie barany pracują na stacjach obsługi. Co do dźwięku po odpalaniu miałem to samo ale po zalaniu syntetyka + ceramizer kompletna cisza.

  9. #59
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez PaweliGosia Zobacz posta
    od jakiegoś czasu dla wygody nie wymieniam olejów sam w autach tylko daję do mechanika. To co zaobserwowałem to jakaś totalna zgroza, mam na myśli wiedzę tych "kolegów sympatycznych" którzy tam pracują. Odrazu po zakupie ostatnich trzech aut jechałem na wymiany płynów itd i mechanik po zobaczeniu plakietki jaki olej był zalany(pół syntetyk) stwierdził, że nie może zalać syntetyka...mimo że tłumaczę mu jak na kazaniu to on idzie w zaparte że go tak uczono i nie chce odpowiadać za późniejsze problemy z autem. Kazałem mu zalać na moją odpowiedzialność to dopiero potem wymienił olej na taki jaki chciałem. Myślałem, że trafił się kretryn w jednym miejscu, ale w innych stacjach sytuacja się powielała. Pół biedy, że trochę się na tym znam i patrzałem im na ręce, ale typowy"kowalski" przytaknąłby i jeździł na jakimś ścierwie bo takie barany pracują na stacjach obsługi. Co do dźwięku po odpalaniu miałem to samo ale po zalaniu syntetyka + ceramizer kompletna cisza.
    co to są te ceramizery i jak dokładnie działają?

    czy poważne markowe firmy też je produkują?

    jak długo jest już ok? (pamiętam kumpel kiedyś w corolli wlal to do skrzyni, cieszył sue że wszystko jest gitara, ale na długo to nie starczyło....)

    ...wolałbym chyba jednak coś wymienić w silniku niż lać jakiś syf do niego :-P

  10. #60
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,306
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •