-
Zaawansowany Użytkownik
nie każdy olej mineralny to syf, wolalbym lać do siebie mineral Motula niz syntetyk castrola ;) druga sprawa ze napis 5w40 na opakowaniu nie zawsze oznacza olej w pelni syntetyczny. z tą utratą plynnosci i precyzyjnym ukladem smarowania w m60 to dobre :D
Moja rada - zlej to co masz, wlej 10w40 mobil/motul,bez zadnych plukanek i zapomnij o sprawie. leję taki od lat do roznych m60 i wsio jest okey. Mozesz sprobowac z syntetykiem, ale jak się okaże że bedzie zdrowo popijał to będziesz wiecej wydawal na dolewki niz na paliwo.
I nie przejmowalbym się tak tym zuzyciem oleju w m60 - mialem w życiu styczność z dziesiątkami tych silników, i takie o ktorych możnaby powiedziec, ze nie 'brały' oleju mógłbym wyliczyc na palcach jednej ręki. Nieraz byłem świadkiem jak po kilku okrążeniach na wyrazowie driver 'uzupelnial' 1 litr oleju ;) taki już urok o ile pamiętam norma producenta to 1l/1000km dla sprawnego silnika, dla takiego który ma nakulane 300.000 to logiczne,ze moze byc nawet wiecej
Ostatnio edytowane przez dobrus ; 12-02-2012 o 14:54
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum