Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 1 do 10 z 28

W±tek: Za³o¿y³em nowe elektrozawory i dalej jest jak by³o.

  1. #1
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar prezE32s
    Do³±czy³
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    By³o 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Sk±d
    Chojnów

    Za³o¿y³em nowe elektrozawory i dalej jest jak by³o.

    Tak jak w temacie. Kupi³em od kolegi Siudema sprawne elektrozawory i niestety nadal jest tak jak by³o ( dajê zimny nawiew na nogi a na szybê i tak wali gor±ce powietrze) prawdopodobnie elektrozawory nie dostaj± napiêcia. Co mam teraz sprawdziæ, które bezpieczniki?

  2. #2
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Do³±czy³
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    by³o e32 m30b35 II89r bêdzie ...?
    Sk±d
    Trzebnica -DeTRoit
    Witka
    Sprawdza³e¶ bezpiecznik (chyba 45) pod tyln± kanap± ?
    tylko ¿e przy braku napiêcia ,el.zaw sa otwarte na maxa
    http://arahnet.org/bmw/:e32/:bezpiec...E32-249433.pdf
    Ostatnio edytowane przez siudema ; 22-11-2011 o 16:54
    Lepiej straciæ sekundê w ¿yciu , jak ¿ycie w ci±gu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  3. #3
    Vip Vip Awatar ttrol
    Do³±czy³
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Sk±d
    Zgorza³a/Warszawa
    Hej, u mojego kolegi by³o tak samo, ju¿ my¶la³em, ¿e modu³ IKHA, a siê okaza³o, ¿e nie dostawa³y napiêcia od bezpiecznika. Sterowane s± od do³u, natomiast na ¶rodkowym, po odpaleniu auta, wzglêdem masy powinno byc zawsze 12V, czyli góra. Poci±gn±³em przewód od bezpiecznika i do tej pory ¶miga. U kolegi w³a¶nie s± otwarte na maksa, wiêc brak sterowania.
    pozdrawiam Bartek

  4. #4
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar Przemo e32
    Do³±czy³
    Aug 2010
    Posty
    320
    BMW
    E38 728i '98 Orientblau
    Sk±d
    WGM
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Hej, u mojego kolegi by³o tak samo, ju¿ my¶la³em, ¿e modu³ IKHA, a siê okaza³o, ¿e nie dostawa³y napiêcia od bezpiecznika. Sterowane s± od do³u, natomiast na ¶rodkowym, po odpaleniu auta, wzglêdem masy powinno byc zawsze 12V, czyli góra. Poci±gn±³em przewód od bezpiecznika i do tej pory ¶miga. U kolegi w³a¶nie s± otwarte na maksa, wiêc brak sterowania.
    Od którego bezpiecznika i gdzie on siê znajduje ??

  5. #5
    Vip Vip Awatar ttrol
    Do³±czy³
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Sk±d
    Zgorza³a/Warszawa
    Hej, na tej stronie masz pod electronics electrical troubleshooting, wybierasz swój rocznik i szukasz w schematach, masz wszystko rozrysowane. Bezpiecznik bêdzie pod mask± po stronie kierowcy, numer bêdzie w schematach.

    http://www.e38.org/e32/
    pozdrawiam Bartek

  6. #6
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar prezE32s
    Do³±czy³
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    By³o 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Sk±d
    Chojnów
    Kolego Ttrol, od którego bezpiecznika mia³bym ci±gn±æ przewód w bmw 750i 1992 rok i dok±d go ci±gn±æ? Niestety nic z tych schematów nie kumam...
    Ostatnio edytowane przez prezE32s ; 22-11-2011 o 22:07

  7. #7
    Vip Vip Awatar ttrol
    Do³±czy³
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Sk±d
    Zgorza³a/Warszawa
    Hej, bezpiecznik numer 21, pod mask± tam gdzie pisa³em.
    pozdrawiam Bartek

  8. #8
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar prezE32s
    Do³±czy³
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    By³o 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Sk±d
    Chojnów
    a dok±d mam ten przewód poci±gn±æ?

  9. #9
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Do³±czy³
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    by³o e32 m30b35 II89r bêdzie ...?
    Sk±d
    Trzebnica -DeTRoit
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Hej, u mojego kolegi by³o tak samo, ju¿ my¶la³em, ¿e modu³ IKHA, a siê okaza³o, ¿e nie dostawa³y napiêcia od bezpiecznika. Sterowane s± od do³u, natomiast na ¶rodkowym, po odpaleniu auta, wzglêdem masy powinno byc zawsze 12V, czyli góra. Poci±gn±³em przewód od bezpiecznika i do tej pory ¶miga. U kolegi w³a¶nie s± otwarte na maksa, wiêc brak sterowania.
    Odradza³ bym tego rodzaju rozwi±zanie , ttrol opisuje stare el.zaw. ,z wtyczk± poziom± ,które maj± troszkê inne zasady dzia³ania i z tego co pamiêtam inny modu³ IHKA
    Lepiej straciæ sekundê w ¿yciu , jak ¿ycie w ci±gu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  10. #10
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar prezE32s
    Do³±czy³
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    By³o 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Sk±d
    Chojnów
    Czyli co mam sprawdziæ , jak dalej wali gor±cem na szybê? Bezpiecznik 45 mam ca³y.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •