-
Vip
Vip
Kolego Siudema uzasadnij, dlaczego odradzałbyś rozwiązanie jakie podpowiedziałem? Jeżeli nie chcesz pajęczynki to polecam spróbować jak miło się wyjmuje skrzynkę z bezpiecznikami, żeby dostać się do bezpieczników i w jakie kłopoty można się wpędzić, kiedy się to robi w dwudziestoletnim aucie. Stare elektrozawory i nowe nie różnią się od strony elektrycznej zupełnie, podobnie jak ich sterowanie, także nie wiem o czym piszesz Siudema. Wszystkie usterki jaki wymieniłeś są możliwe, ale bez znajomości podstaw elektryki i czytania schematów, na miejscu autora wątku oddałbym auto do elektryka. Znalezienie usterki w układzie ogrzewania to jest moment dla kogoś kto zna te samochody. Moduł IKHA dla e32 750 przed liftem, stare elektrozawory oraz po lifcie, nowe elektrozawory jest ten sam. Tak jak napisałem wyżej, po przekręceniu kluczyka napięcie z bezpiecznika 21 powinno być na srodkowym pinie elektrozaworów. Po drodze jest tylko moduł IKHA, gdzie wyłączyć to napięcie można tylko lewym pokrętłem temperatury, jeżeli jest na maksa ciepłe, wtedy kiedy klika pokrętło. Pozostałe dwa skrajne dwa piny elektrozaworów idą do IKHA i są sterowane od dołu, tam ponienieś mieć równe napięcia względem masy, kiedy ustawiasz na zimno, napięcie powinno być około 9 do 10V, wraz z ustawianiem na coraz cieplejsze zmniejszać się, aż do zera kiedy jest na maksa ciepłe, tak jak napisałem w poprzednim zdaniu.
Bezpieczniki modułu IKHA 92 750:
F20 zasilanie
F21 ogrzewanie
F19 dmuchawa
F29 sterowanie kompresorem klimy
F9 sterowanie elektryczna pompką obiegu ogrzewania
bezpiecznik 45 pod kanapą występował w Twoim roczniku tylko z amortyzatorami EDC i służył do zasilania jego modułów
Ostatnio edytowane przez ttrol ; 23-11-2011 o 20:27
pozdrawiam Bartek
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum