-
Początkujący Użytkownik
hmm... moduł SBSR był wyciągany i wpinany bo myślalem że to jego wina, z tym oporem to juz wiem czemu tak jest bo są w trybie uśpienia wtedy. w każdym razie SBSR już nie pokazuje błedów. niestety reszta sie powtarza. wczoraj na chcialem wyczyscic klemy na akumulatorze i okazalo sie ze kabel od masy byl zlamany. poprawione to ale błedy nadal są. dziś zameldowałem nowy akumulator i zaczął wyskakiwać błąd czujnika temperatury akumulatora.
hmm... nie wiem czy to było na forum czy nie ale znalazłem przypadkowo coś takiego:
http://www.bmwfaq.com/sitemap/t-536877.html
wszystkie albo przynajmniej prawie wszystkie kody są tu rozszyfrowane. tylko pytanie jak to zinterpretować teraz.
dzięki za polecenie warsztatu. Tylko pytanie mam do tego warsztatu to nie jest coś takiego jak u Pana Misiaka?
-
Początkujący Użytkownik
no i dziś wizyta w bmcars, okazało się, że pas był źle wpięty. miejmy nadzieje, że będzie działać okej już :) dzięki za doradzenie na temat serwisu.
-
Zaawansowany Użytkownik
Odgrzeje temat zeby nie zakładać nowego
Wyskakuje mi na czerwono "SAFETY SYSTEM!"
Kod błędu następujący
0x224198DA 98DA Coding,firing circuit,front airbag,right
(E85),or passenger airbag(E6x),stage 2,at variance
Wie ktoś o co dokładnie chodzi z ta poduszką pasażera?
-
Vip
Vip
Jeżeli ten błąd zaczął Ci nagle wyskakiwać, możesz zajrzeć pod obudowę schowka pasażera. Tam są moduły od poduszek. Czasami lubi się tam zebrać wilgoć. Powypinaj światłowody z tych modułów i zobacz, czy są wilgotne. W razie czego wytrzyj/wysusz, skasuj błędy. To jest taki pierwszy punkt na check-liście. Jak nie pomoże, to pewnie trzeba będzie się już samą poduszką zainteresować.
-
Zaawansowany Użytkownik
Dzięki kolego, jak wrócę do PL to to przeglądnę.
Jeśli ma ktoś jeszcze jakieś sugestie, mile widziane
-
Zaawansowany Użytkownik
Zrobiłem
Wymieniłem moduł SBSR Ponieważ w moim nie działało sterowanie pompy paliwa i ktoś wpiąl w kable przekaźnik że działała na stałe...
Vin dopisałem w winkfp i zrobiłem programowanie SBSR
Przekodowalem NCSem
Zostały dwa błędy
98AC SBSR System time fault
98B6 Timeout ID OAH (SIM)
Ten drugi widoczny jest jedynie w inpie
Czas systemowy zresetowałem w Ista d
Ale dalej mimo braku błędów w ISTA-D
Jest ten drugi nieusowalny w inpie

Podpowie ktoś jak to zrobić?
Ostatnio edytowane przez twin7 ; 19-05-2016 o 22:43
-
-
Zaawansowany Użytkownik
witam, wczoraj wyskoczyl mi blad : 98DA : SBSR coding, firing circuit, safety battery terminal, at variance. po skasowaniu inpa blad znika do momentu wlozenia ponownie kluczyka. podejrzewam ze to cos z klema pirotechniczna, u mnie kabelek od tej klemy jest odpiety a klema wykodowana. ktos cos, jakies pomysly?
przy okazji, od czego ten blad TMBF?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/8550ecabb42685db
Ostatnio edytowane przez fotek ; 06-01-2019 o 14:42
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum