Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: Safety system

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    28
    BMW
    e65
    Skąd
    Kraków
    hmm... moduł SBSR był wyciągany i wpinany bo myślalem że to jego wina, z tym oporem to juz wiem czemu tak jest bo są w trybie uśpienia wtedy. w każdym razie SBSR już nie pokazuje błedów. niestety reszta sie powtarza. wczoraj na chcialem wyczyscic klemy na akumulatorze i okazalo sie ze kabel od masy byl zlamany. poprawione to ale błedy nadal są. dziś zameldowałem nowy akumulator i zaczął wyskakiwać błąd czujnika temperatury akumulatora.

    hmm... nie wiem czy to było na forum czy nie ale znalazłem przypadkowo coś takiego:
    http://www.bmwfaq.com/sitemap/t-536877.html

    wszystkie albo przynajmniej prawie wszystkie kody są tu rozszyfrowane. tylko pytanie jak to zinterpretować teraz.

    dzięki za polecenie warsztatu. Tylko pytanie mam do tego warsztatu to nie jest coś takiego jak u Pana Misiaka?

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    28
    BMW
    e65
    Skąd
    Kraków
    no i dziś wizyta w bmcars, okazało się, że pas był źle wpięty. miejmy nadzieje, że będzie działać okej już :) dzięki za doradzenie na temat serwisu.

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar twin7
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Skąd
    Szczucin-Antwerpen
    Odgrzeje temat zeby nie zakładać nowego
    Wyskakuje mi na czerwono "SAFETY SYSTEM!"
    Kod błędu następujący

    0x224198DA 98DA Coding,firing circuit,front airbag,right
    (E85),or passenger airbag(E6x),stage 2,at variance

    Wie ktoś o co dokładnie chodzi z ta poduszką pasażera?

  4. #14
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Jeżeli ten błąd zaczął Ci nagle wyskakiwać, możesz zajrzeć pod obudowę schowka pasażera. Tam są moduły od poduszek. Czasami lubi się tam zebrać wilgoć. Powypinaj światłowody z tych modułów i zobacz, czy są wilgotne. W razie czego wytrzyj/wysusz, skasuj błędy. To jest taki pierwszy punkt na check-liście. Jak nie pomoże, to pewnie trzeba będzie się już samą poduszką zainteresować.

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar twin7
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Skąd
    Szczucin-Antwerpen
    Dzięki kolego, jak wrócę do PL to to przeglądnę.
    Jeśli ma ktoś jeszcze jakieś sugestie, mile widziane

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik Awatar twin7
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Skąd
    Szczucin-Antwerpen
    Zrobiłem
    Wymieniłem moduł SBSR Ponieważ w moim nie działało sterowanie pompy paliwa i ktoś wpiąl w kable przekaźnik że działała na stałe...
    Vin dopisałem w winkfp i zrobiłem programowanie SBSR
    Przekodowalem NCSem
    Zostały dwa błędy
    98AC SBSR System time fault
    98B6 Timeout ID OAH (SIM)
    Ten drugi widoczny jest jedynie w inpie
    Czas systemowy zresetowałem w Ista d
    Ale dalej mimo braku błędów w ISTA-D
    Jest ten drugi nieusowalny w inpie


    Podpowie ktoś jak to zrobić?
    Ostatnio edytowane przez twin7 ; 19-05-2016 o 22:43

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar twin7
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Skąd
    Szczucin-Antwerpen
    Temat rozwiązany ale nie do końca
    Problem z podmiana modułu jak w temacie dalej istnieje o czekam na dalsze sugestie bo mnie to intryguje
    Na oryginalnym module SBSR było wszystko ok więc to nie błąd SIM
    Ori działa ok i niemam żadnych błędów
    Podpowiem wam jak naprawić moduł gdy nie działa pompa paliwa
    Nigdzie na forach nie znalazłem konkretnego info
    Przyczyną są zimne luty
    Uszkodzony lut wygląda jak wulkan z którego wychodzi nie zalutowany już element płytki
    Należy dobrze oczyścić miejsca wokoło lutu bo jest malowany i nie łapie cyna ok
    Najlepiej dobrym nożem do tapet
    Po wszystkim dobrze zalutować i moduł jak nowy całkiem za free
    Poniżej zdjęcia


    Pzdr
    Ostatnio edytowane przez twin7 ; 21-05-2016 o 00:41

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    194
    BMW
    e65 730d 06/2006
    Skąd
    krk

    Post

    witam, wczoraj wyskoczyl mi blad : 98DA : SBSR coding, firing circuit, safety battery terminal, at variance. po skasowaniu inpa blad znika do momentu wlozenia ponownie kluczyka. podejrzewam ze to cos z klema pirotechniczna, u mnie kabelek od tej klemy jest odpiety a klema wykodowana. ktos cos, jakies pomysly?
    przy okazji, od czego ten blad TMBF?
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/8550ecabb42685db
    Ostatnio edytowane przez fotek ; 06-01-2019 o 14:42

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •