Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 38 z 38

Wątek: Problem brak mocy do 1.5tys powyżej idzie jak przecinak

  1. #31
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Jak by była odma lub inna nieszczelność to było by to widać na screenie z adaptacjami lambdy a jest ok. Masa powietrza też była by niższa.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemo9999
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    765
    BMW
    740i M62TuB44
    Skąd
    Kołobrzeg
    Hmm to co cewki teraz sprawdzać.
    Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...

  3. #33
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez przemo9999 Zobacz posta
    świece Denso zamontowane.
    Tak czytałem tą lekturę.

    Zauważyłem że po zgaszeniu silnika jest takie pssss jakby gdzieś powietrze sprężone puszczało. Wcześniej czegoś takiego nie było jak wszystko chodziło ok.

    Może to być odma przypadkiem??


    Sprawdziłem ten wężyk jest drożny ale ten zaworek co jest on sie nie otwiera tzn na krotko jak podłącze to działa ale bmw nie podaje na ten zaworek prądu.
    A sprawdziłeś czy masz poprawnie założone przewody??
    Nie wiem jak jest w benzynie ale w dieslu wejście podciśnienia do zaworka jest zawsze na górze a wyjście na dole, niepoprawne podłączenie sprawia, że urządzenie nie działa a po zgaszeniu silnika słychać dziwny dźwięk, który może być jak mówisz upuszczaniem podciśnienia z przewodu.


    --------EDIT-----------

    Próbuję rozszyfrować zasadę działania tego w benzynie na podstawie tych rysunków

    http://www.realoem.com/bmw/showparts...87&hg=11&fg=45

    http://www.realoem.com/bmw/showparts...86&hg=11&fg=50

    http://www.realoem.com/bmw/showparts...84&hg=11&fg=50

    Wychodzi na to, że podciśnienie bierze się z kolektora ssącego i jeżeli tak jest to podłączenie jest prawidłowe.
    Podciśnienie z kolektora wchodzi przez akumulator podciśnienia do zaworka od góry a od boku jest przełączane to podciśnienia w ramach potrzeby do zaworku (nr 1 na drugim linku) i ten odpowiednio się otwiera lub zamyka doprowadzając powietrze z pompy powietrza do powtórnego przewodu powietrza...

    Myślałem, że w Dieslu jest rozbudowany system podciśnień ale okazuje się on prostszy niż w benzynie :D

    Także nie mając możliwości doradzić nic więcej bo nie mam ochoty rozgryzać tematu podciśnienia w benzynie i nie mam takiej możliwości nie mając doświadczenia z tymi silnikami polecam Ci jeszcze tylko sprawdzić cały ten układ czy wszystkie jest dobrze podłączone i szczelne:

    http://www.realoem.com/bmw/showparts...76&hg=11&fg=45
    Ostatnio edytowane przez coboss ; 01-12-2011 o 11:05
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemo9999
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    765
    BMW
    740i M62TuB44
    Skąd
    Kołobrzeg
    Byłem u mechanika autem powiedział że mam zmienić przepustnice że to w tym może leżeć problem. Akurat takową posiadam więc jutro zmienie i powiem czy cos pomogło.
    Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...

  5. #35
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    To jest temat odpowiedzialny za bezpieczeństwo. Od razu komp by wykrył niedomagania.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemo9999
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    765
    BMW
    740i M62TuB44
    Skąd
    Kołobrzeg
    Dokładnie zmieniłem i nadal to samo.
    Jutro sprawdzam cisnienie na tlokach oby to nie było to o czym mysle:((
    Ostatnio edytowane przez przemo9999 ; 02-12-2011 o 13:04
    Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemo9999
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    765
    BMW
    740i M62TuB44
    Skąd
    Kołobrzeg
    Po wielu próbach doszedłem co ja boli. Sterownik silnika wtyczka zaśniedziała a nawet lekko przypalona.
    Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik Awatar przemo9999
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    765
    BMW
    740i M62TuB44
    Skąd
    Kołobrzeg
    Proszę o zamknięcie tematu. winny wszystkiemu okazal sie sterownik komputera i wtyczka przepalona.
    Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •