Jak by była odma lub inna nieszczelność to było by to widać na screenie z adaptacjami lambdy a jest ok. Masa powietrza też była by niższa.
Jak by była odma lub inna nieszczelność to było by to widać na screenie z adaptacjami lambdy a jest ok. Masa powietrza też była by niższa.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Hmm to co cewki teraz sprawdzać.
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
A sprawdziłeś czy masz poprawnie założone przewody??
Nie wiem jak jest w benzynie ale w dieslu wejście podciśnienia do zaworka jest zawsze na górze a wyjście na dole, niepoprawne podłączenie sprawia, że urządzenie nie działa a po zgaszeniu silnika słychać dziwny dźwięk, który może być jak mówisz upuszczaniem podciśnienia z przewodu.
--------EDIT-----------
Próbuję rozszyfrować zasadę działania tego w benzynie na podstawie tych rysunków
http://www.realoem.com/bmw/showparts...87&hg=11&fg=45
http://www.realoem.com/bmw/showparts...86&hg=11&fg=50
http://www.realoem.com/bmw/showparts...84&hg=11&fg=50
Wychodzi na to, że podciśnienie bierze się z kolektora ssącego i jeżeli tak jest to podłączenie jest prawidłowe.
Podciśnienie z kolektora wchodzi przez akumulator podciśnienia do zaworka od góry a od boku jest przełączane to podciśnienia w ramach potrzeby do zaworku (nr 1 na drugim linku) i ten odpowiednio się otwiera lub zamyka doprowadzając powietrze z pompy powietrza do powtórnego przewodu powietrza...
Myślałem, że w Dieslu jest rozbudowany system podciśnień ale okazuje się on prostszy niż w benzynie :D
Także nie mając możliwości doradzić nic więcej bo nie mam ochoty rozgryzać tematu podciśnienia w benzynie i nie mam takiej możliwości nie mając doświadczenia z tymi silnikami polecam Ci jeszcze tylko sprawdzić cały ten układ czy wszystkie jest dobrze podłączone i szczelne:
http://www.realoem.com/bmw/showparts...76&hg=11&fg=45
Ostatnio edytowane przez coboss ; 01-12-2011 o 11:05
---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---
*** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!
Byłem u mechanika autem powiedział że mam zmienić przepustnice że to w tym może leżeć problem. Akurat takową posiadam więc jutro zmienie i powiem czy cos pomogło.
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
To jest temat odpowiedzialny za bezpieczeństwo. Od razu komp by wykrył niedomagania.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Dokładnie zmieniłem i nadal to samo.
Jutro sprawdzam cisnienie na tlokach oby to nie było to o czym mysle:((
Ostatnio edytowane przez przemo9999 ; 02-12-2011 o 13:04
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Po wielu próbach doszedłem co ja boli. Sterownik silnika wtyczka zaśniedziała a nawet lekko przypalona.
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Proszę o zamknięcie tematu. winny wszystkiemu okazal sie sterownik komputera i wtyczka przepalona.
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców.
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasami aż ciężko ich wyprzedzić...