-
Vip
Vip
troche późno zobaczyłem ten temat ale jak juz jestem to napisze o swoich przygodach z LPG (komp STAG 3000).
objawy były identyczne!!!! A nasilały się jak postałem trochę w warszawskich korkach (wisko załączało sie cały czas).
nie powiem wam o ciśnieniu i innych cyferkach bo nie pamietam.
filtry wymienione, cisnienie na reduktorze właściwe, cewka ok, wymiana czujnika ciśnienia pomogło na około 1 minutę....
wszystko teoretycznie tak jak PAN BÓG przykazał... tyle że po porządnym rozgrzaniu auta nonstop przełączało mnie na benzynkę :(
i weź człowieku bądź madry.
ROZEBRAŁEM REDUKTOR (raptem z 50-60 tys km) wyczysciłem wszystko zwłaszcza taki cyngielek który dotyka do membramy, żeby przesuwał się bez oporu. złożyłem reduktor. rozgrzałem auto aż sie wisko załączyło... i to samo!!!!
a nastepnego dnia a było to 2,5 miecha temu problem znikł :)
i pojawił sie 2 razy ale ponowne przełaczenie na lpg załatwiało sprawe.
Ogólnie diagnoza jest taka ze reduktor czasem się przycina i nic z tym nie zrobie zeby miec pewnośc. pozostaje wymiana reduktora.
:)
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum