Cytat Zamieszczone przez KędziorCG Zobacz posta
kafarek moje ma 6,8 do 100 mierzone gps-em wiec zwykłe e32 740 m60 nie daje rady o czym świadczył mój ostatni pojedynem z e32 4,0 m60b40 w manualu do 100 byłem juz z przodu przy 180 widziałem go we wstecznym lusterku , nie wiem czy tam ten manual był oryginalny czy samoróbka ale nie zmienia to faktu ze nie dał rady fakt ze startu on był lepszy bo wiadomo ja ruszałem z 1000obr/min ale potem bez szans ;)
dodam ze ostatnio autko trochę schudło a ile waży dowiem się jutro jak je zważe
Czas mierzony GPS'em odbiega od realnych wartości tak samo jak pomiar g-tech'em.. Moje niedłubane E32 na g-tech pro pokazywało powtarzalne 7.2s do 100km/h na zimówkach 215/60/15.. czyli BAAAARDZO słaba guma i przyczepność. A wynik z dupy, bo było na bank powyżej 8s.. na ale cyferkmi się jarałem jak Ty :P Życie weryfikuje, a mnie zweryfikowała profesjonalna kreska z cifem vti.. 7.2 prysło :D Od tamtego czasu wolę trzymać się stosunku mocy do masy i katalogów :P

Masz rację że Twoje dłubnięte niewąsko (bo wydech, dolot i program to już nie byle co), M70 wciągnie seryjne i zdrowe 740 w budzie E32... Seryjne..

Dłubnięte równie V8 zjada M70 swoją charakterystyką i manualem.. Dużo zależy od łącznika pomiędzy pedałami, a kierownicą choć w automatach ta zależność maleje.

Stań ze zdrowym E38 M62.. To tak jakbyś stawał z dłubniętym m60 ;) do M73 ze swoim automatem nie startuj, szkoda wachy :P