-
Vip
Vip
Są rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę. Auto na podnośniku oczywiście. Można łatwo ukręcić zakute końcówki przewodów nivo, które wchodzą w gruszki, bo są zardzewiałe, bardzo uważaj jak będzie to odkręcał, najlepiej wyjąć gruszkę, potem jak wisi, to końcówkę w imadło i kręcisz gruszką, ja tak zrobiłem i było ok. Imadło w rękach kolegi, ale było dobrze. Odpowietrza się łatwo, uruchamiasz silnik i upuszczasz na tym dynksie pod gumką, który jest na zaworze wysokości, a kolega dolewa do zbiornika, uważaj, bo szybko schodzi poziom, a jak nie zdąży zalać to zapowietrzy się od zbiornika. Na końcu ustawianie wysokości, jeżeli masz uszkodzone gruszki teraz, to na nowych wstanie, ustawiasz na podstawie manuala bentleya do e32, znajdziesz w sieci. Jeżeli miałeś gruszki uszkodzone to od razu poczujesz jakie auto jest miękkie, chociaż teraz po latach uważam, że e32 akurat do miękkich nie należy. Ponadto sprawdź tuleje tylnej belki, bo jak długo było jeżdżone na uszkodzonych gruszkach to one przenoszą znaczną część amortyzacji i rozlatują się zupełnie. Powodzenia w operacji.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum