Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 42

Wątek: [tuning] sprezyny+amory ... poradzcie... (zdjecia)

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa
    0,5 cm to raczej niezauważalna różnica, a jeśli komfort ma Ci się przy okazji poprawić
    to ja bym się nie zastanawiał.... ;)

  2. #12
    7ka
    Gość
    no masz racje 0,5cm to nic... ale jesli na 35mm bylo w miare to na 40mm bedzie troche lepiej..a to juz mi sie bardziej podoba...

    a jesli przy tym komfort jest wiekszy niz obecnie .... ach...ile to czlowiek musi sie w zyciu nauczyc jeszce ..

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    56
    BMW
    W221 320 CDI
    Skąd
    DE
    na tych zdjeciach nie widac za duzej roznicy.ale jednak na -50 pieknie siedzi!!!zwlaszcza na tych kolach.w przyszlym tygodniu bede zakladam letnie kola(tez mam 20ALPINA) a juz zalozylem sprezyny od Sebka na przod -40 nowe amortyzatory MONROE i zobacze jak to bedzie wygladac ale juz teraz widze nawet jak stoi na 16 ze siedzi duzo nizej
    lukaskwiat

  4. #14
    7ka
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez lukaskwiat
    na tych zdjeciach nie widac za duzej roznicy.ale jednak na -50 pieknie siedzi!!!zwlaszcza na tych kolach.w przyszlym tygodniu bede zakladam letnie kola(tez mam 20ALPINA) a juz zalozylem sprezyny od Sebka na przod -40 nowe amortyzatory MONROE i zobacze jak to bedzie wygladac ale juz teraz widze nawet jak stoi na 16 ze siedzi duzo nizej
    o super,to bedzie to o czym ja mysle...

    zapodaj foty!!

  5. #15
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Krzysiek moje zdanie znasz- bierz ten 1 wariant. ;)
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  6. #16
    użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    5,673
    BMW
    e38 czerwone
    Skąd
    Białytok
    1 wariant jest jakby niżej ,a ogromny + dla mnie za nim stoi - "jeździło się komfortowo" ...

  7. #17
    7ka
    Gość
    znalazlem kilka innych zdjec ze starym zawieszeniem 35mm i seryjne amory







    i badz tu panie madry...

    przemawia do mnie fakt ze te stare byly bardziej komfortowe..i wygladaly chyba tak samo jak obecne...jak narazie przewaga 40mm z amorami monroe rosnie... dzisiaj moze jak odbiore auto z sevisu pstrykne pare fotek w tym samym miejscu...i sobie porownamy..

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    56
    BMW
    W221 320 CDI
    Skąd
    DE
    na tych zdjeciach tez wyglada nie najgorzej!!ile cali masz tu felgi?ma ladna linie.na tych -50 jest ladnie zglebowana ale teraz jak mam -40 to widze ze to nie jest tak ladnie pieknie.musze uwazac zeby nie przychaczyc progiem.na pewno -50 fajnie wyglada ale moze wlasnie kompromisem beda -40.
    lukaskwiat

  9. #19
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    63
    Kolego moim zdaniem 1 opcja ponieważ jest to praktycznie to samo a jak mówisz komfort jest zupełnie inny. Wizualnie ja nie widze większej różnicy między 1 opcją a 2.(chodzi mi oczywiście o -35 i seryjny amor)

  10. #20
    7ka
    Gość
    wlasnie odebralem auto z bmw... pare nowinek mi wgrali jak swiatla dzienne oraz ogrzewanie postojowe..koszt 32 ojro :P

    a teraz fotki

    35mm+ seria amor


    50mm + B4




    35mm


    50mm




    a tu podjechal pan i mnie zalamal...













    kolego,koledzy,towarzysze..tez nie widze roznicy...no chyba ze juz od naszego forum mam oczy do wymiany...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •