-
Zaawansowany Użytkownik
Dziękuję wszystkim za odpowiedź, auto pokaże jak ogarnę wszystkie duperele. Dzisiaj wróciłem z trasy i mi krzyczy o niskim poziomie płynu chłodniczego, wycieków z pod auta nie zauważyłem przez tydzień użytkowania a naczytałem się ogólnie o nieszczęsnej rurce pomiędzy głowicami, jakiego płynu mogę dolać dostępnego na pierwszej lepszej stacji benzynowej o ile mogę?. Jakieś rady lub propozycje co może być przyczyną?. Aha i jeszcze jedno, czy do wymiany żarnika ksenonowego muszę wyciągać całkowicie lampę w przedlifcie czy mogę to zrobić jedynie ją wysuwając przy okazji wymiany żarówek od ringów?
Ostatnio edytowane przez pietjawawa ; 03-11-2011 o 16:12
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum