-
Zaawansowany Użytkownik
Co do uciekania płynu chłodzącego to zaniepokoił mnie fakt że pod autem nigdy nie zauważyłem plam więc zacząłem się obawiać że może uszczelka padła i płyn dostaje się do silnika. Problem chyba rozwiązał się sam jak temperatura na dworze spadła bliżej zera, po pierwsze znacznie lepiej było czuć płyn chłodzący z przodu auta a w dodatku pojawiła się lekka mgiełka więc maska do góry i oględziny. Z początku nic nie było widać a jedynie czuć płynem, potem zauważyłem na ułamek sekundy minimalną mgiełkę przy zbiorniczku na płyn chłodzący. Szybki demontaż zbiorniczka i nie znalazłem nic, pomyślałem że może to się dzieje tylko pod dużym ciśnieniem bo jak wracałem do domu to dość dobrze deptałem. A więc zalewamy zbiorniczek wodą, zakręcamy korek, zakrywamy otwory po wężykach (są 3 otwory, 1 przy samym korku (odpowietrzający), 2 dolny obok czujnika poziomu płynu chłodzącego) i dmuchamy sprężonym powietrzem w pozostały 3 otwór który jest obok korka. W moim przypadku pokazała się piękna struga cieczy przy otworze numer 2 a tam malutka szczelinka długości 5mm z której pod ciśnieniem ładnie dawało. Jutro idę z pojemniczkiem do sąsiada który spawa tworzywa sztuczne ABS, PP, PE czyli jednym słowem plastiki i mam nadzieje że problem z uciekającym płynem zostanie wyeliminowany. Pozostałym osobom które się borykają z uciekającym płynem chłodniczym radzę też sprawdzić ten zbiorniczek pod ciśnieniem, bez dmuchnięcia w ten zbiorniczek napełniony wodą nigdy bym nie znalazł tego pęknięcia a płynu dolewałem co 2-3 dni ok 400-500ml zaznaczam że zbiorniczek w pełni sprawny bez jakiś klejeń po dzwonie czy coś w tym stylu. Miałem kiedyś podobną sytuację z chłodnicą w Preludzie, było miejsce przy korku w którym notorycznie pojawiało się pęknięcie.
-
Początkujący Użytkownik
Jezeli chodzio kierownice to musisz kolego odkrecic dolna oslone kierownicy wtedy gorna tez odejdzie i ujrzysz slimaki na ktorych smiga kierownica. Prawdopodobnie stanal od regulacji pionowej musisz go kombinerkami delikatnie poruszyc i zacznie chodzic ponadto wazelina techniczna i smarowanie.
Mam pytanie do reszty zalogi jezeli chodzio ringi niedzialajace po wymianie zarowek. mozliwe ze to modul pada?
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum