Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 22 z 22

Wątek: Jakie żarniki ksenonowe do E65 ?

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    100
    BMW
    E65 745i LPG
    Skąd
    Warszawa
    Co do uciekania płynu chłodzącego to zaniepokoił mnie fakt że pod autem nigdy nie zauważyłem plam więc zacząłem się obawiać że może uszczelka padła i płyn dostaje się do silnika. Problem chyba rozwiązał się sam jak temperatura na dworze spadła bliżej zera, po pierwsze znacznie lepiej było czuć płyn chłodzący z przodu auta a w dodatku pojawiła się lekka mgiełka więc maska do góry i oględziny. Z początku nic nie było widać a jedynie czuć płynem, potem zauważyłem na ułamek sekundy minimalną mgiełkę przy zbiorniczku na płyn chłodzący. Szybki demontaż zbiorniczka i nie znalazłem nic, pomyślałem że może to się dzieje tylko pod dużym ciśnieniem bo jak wracałem do domu to dość dobrze deptałem. A więc zalewamy zbiorniczek wodą, zakręcamy korek, zakrywamy otwory po wężykach (są 3 otwory, 1 przy samym korku (odpowietrzający), 2 dolny obok czujnika poziomu płynu chłodzącego) i dmuchamy sprężonym powietrzem w pozostały 3 otwór który jest obok korka. W moim przypadku pokazała się piękna struga cieczy przy otworze numer 2 a tam malutka szczelinka długości 5mm z której pod ciśnieniem ładnie dawało. Jutro idę z pojemniczkiem do sąsiada który spawa tworzywa sztuczne ABS, PP, PE czyli jednym słowem plastiki i mam nadzieje że problem z uciekającym płynem zostanie wyeliminowany. Pozostałym osobom które się borykają z uciekającym płynem chłodniczym radzę też sprawdzić ten zbiorniczek pod ciśnieniem, bez dmuchnięcia w ten zbiorniczek napełniony wodą nigdy bym nie znalazł tego pęknięcia a płynu dolewałem co 2-3 dni ok 400-500ml zaznaczam że zbiorniczek w pełni sprawny bez jakiś klejeń po dzwonie czy coś w tym stylu. Miałem kiedyś podobną sytuację z chłodnicą w Preludzie, było miejsce przy korku w którym notorycznie pojawiało się pęknięcie.

  2. #22
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2016
    Posty
    8
    BMW
    E66
    Skąd
    Sochaczew
    Jezeli chodzio kierownice to musisz kolego odkrecic dolna oslone kierownicy wtedy gorna tez odejdzie i ujrzysz slimaki na ktorych smiga kierownica. Prawdopodobnie stanal od regulacji pionowej musisz go kombinerkami delikatnie poruszyc i zacznie chodzic ponadto wazelina techniczna i smarowanie.

    Mam pytanie do reszty zalogi jezeli chodzio ringi niedzialajace po wymianie zarowek. mozliwe ze to modul pada?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •