Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Wątek: dziurawy katalizator - zwiekszone spalanie

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kosaaro
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    208
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    szkocja
    ale gdzie to pomierzyć ?
    kosaaro

  2. #12
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez wm Zobacz posta
    nagrzana sonda podczas pracy ma utrzymywać około 0,5 V, najprostsze sprawdzenie.
    Ta odpowiedz jest niepoprawna, tutaj jest test miernikiem napięcia

    http://www.youtube.com/watch?v=SLgdaWCuKVo

    ta sonda działa prawidłowo, sonda która utrzymuje napięcie wokoło jakiejkolwiek wartości świadczy o niesprawności jej samej, bądź nieszczelności w dolocie albo laniu wtrysków.
    pozdrawiam Bartek

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kosaaro
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    208
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    szkocja
    a jest jakaś szansa zeby przeczyścić sady/ czy to usterka zazwyczaj elektroniczna
    kosaaro

  4. #14
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,273
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Na początek, jeśli masz faktycznie nieszczelny wydech, to zacznij od jego uszczelnienia. Jeśli pojawi się jakakolwiek nieszczelność w pobliżu sondy to dostanie ona dodatkowe ilości tlenu, a to skutkować będzie podawaniem DME informacji o ubogiej mieszance, reszty można się domyślić(jednym z objawów będzie podwyższone spalanie)
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kosaaro
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    208
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    szkocja
    sprawdzałem dziś szczelnośc i raczej nie ma dziury, jest taki metaliczny dzwięk chyba w środku jest juz pewnie sfatygowany ale nie ma dury.
    a mapa paliwa mogla sie rozregulować ? , często odpinałem akumulator. pali na tyk , moc jest, nie faluje, czekam na interfejs może coś wyjdzie.
    kosaaro

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •