zdemontować musisz:
-listwy wtryskowe
-kolektor ssący
-pokrywę rury
-pokrywy zaworów poluzować lub odkręcić w zależności od kondycji uszczelek
-napinacze pasa
-łapę lewą silnika (silnik podwiesić lub podeprzeć jeśli korzystasz z podnośnika)
-alternator
-pompę wspomagania aby go wyjąć
-sprężarkę klimy
-pompę wody
-koło pasowe na wale
-dekiel prawy i lewy - niektóre śruby od dekla środkowego masz pod nimi
-czujniki wałków
-odkręcić misę olejową - inaczej nie wyjmiesz dekla środkowego (miski są dwie, pod tylną znajduje się kilka śrub od przedniej)
-pas przedni górny
-wentylatory bądź wisco
-chłodnicę wody
-chłodnicę klimy
-wtyczki, kostki, wężyki, węże, odmy i inne duperele to już pikuś
jeśli robisz to pierwszy raz wskazana druga E65 na wzór przy składaniu
co mogłem to pomogłem powodzenia
http://www.bimmerfest.com/forums/sho...t=coolant+pipe
p.s tego płynu wokół rury w ogóle nie powinno być, więc wracając do wcześniejszych dyskusji na temat dorabianych rur i oringów, widzicie gdzie pompa w przypadku nieszczelności tłoczy płyn i jak zaburzone jest krążenie układu chłodzenia