Pokaż wyniki od 1 do 10 z 71

Wątek: Wyciek plynu chlodniczego w e65 silnik N62.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Cytat Zamieszczone przez jacek.k Zobacz posta
    ten patent się nie sprawdza,
    Dlaczego tak uważasz? Możesz rozwinąć ten temat?
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  2. #2
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Ja już tyle się naczytałem jeszcze przed kupnem e65/66 i wnioskuję że największym problemem jest oring który normalnie na ori rurce jest zamocowany na stałe a co za tym idzie możliwość jest jedna wsadzenie jej od przodu auta co = rozebraniem całego auta z przodu bądź ustawieniem pod kątem silnika. Jak kupimy tą rurkę to oring wsadzamy sobie swobodnie a potem rurkę co niby nie daję nam takiego rezultatu czyli ryzyko przecieku ??

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •