Sebek chyba w to nie wierzysz że -nie wiedział- ?
Sebek chyba w to nie wierzysz że -nie wiedział- ?
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
kopcenie mi nie przeszkadza bo nie ma tragedii ale co z ta woda zrobic?
Ostatnio edytowane przez paulo79 ; 19-11-2011 o 14:41
spróbuj dosypać proszek do płynu,taki z opiłkami,na 99% załatwi sprawe i nie zatyka nic.sprawdzałem to nie raz
Sprawdzales to u siebie w e65? Jezdzisz nią dalej? hehe
Ostatnio edytowane przez paulo79 ; 19-11-2011 o 14:41
koledzy potrzebuje schemat motoru tam gdzie leci ta rurka wzdluz bloku pomiedzy glowicami, jak sie do tego badziewia dobrac.
Ostatnio edytowane przez paulo79 ; 19-11-2011 o 14:42
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
rozkręcana rura nie uszczelni idealnie gniazda przy pompie, wynikiem czego jest zakłócenie obiegu płynu - pompa wtłacza płyn do powrotu = brak obiegu=wysoka temperatura silnika. Sprawdzone, przetestowane ileż można to katować?
EVAN myślę, że temat był aż za mocno rozwinięty - poszukaj
sebek popieram cię w 100%, zawsze myślałeś rozsądnie i pomogłeś mi przy tej akcji na priv, za co przeterminowane dzięki ;-)
Dlaczego na tym forum jest taki niski poziom zaufania? Przynajmniej ja nikomu nie życzę źle.
Ostatnio edytowane przez BOSS ; 07-11-2011 o 22:28