Pokaż wyniki od 1 do 10 z 71

Wątek: Wyciek plynu chlodniczego w e65 silnik N62.

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #10
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    53
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    WWA
    zdemontować musisz:
    -listwy wtryskowe
    -kolektor ssący
    -pokrywę rury
    -pokrywy zaworów poluzować lub odkręcić w zależności od kondycji uszczelek
    -napinacze pasa
    -łapę lewą silnika (silnik podwiesić lub podeprzeć jeśli korzystasz z podnośnika)
    -alternator
    -pompę wspomagania aby go wyjąć
    -sprężarkę klimy
    -pompę wody
    -koło pasowe na wale
    -dekiel prawy i lewy - niektóre śruby od dekla środkowego masz pod nimi
    -czujniki wałków
    -odkręcić misę olejową - inaczej nie wyjmiesz dekla środkowego (miski są dwie, pod tylną znajduje się kilka śrub od przedniej)
    -pas przedni górny
    -wentylatory bądź wisco
    -chłodnicę wody
    -chłodnicę klimy
    -wtyczki, kostki, wężyki, węże, odmy i inne duperele to już pikuś
    jeśli robisz to pierwszy raz wskazana druga E65 na wzór przy składaniu
    co mogłem to pomogłem powodzenia

    http://www.bimmerfest.com/forums/sho...t=coolant+pipe

    p.s tego płynu wokół rury w ogóle nie powinno być, więc wracając do wcześniejszych dyskusji na temat dorabianych rur i oringów, widzicie gdzie pompa w przypadku nieszczelności tłoczy płyn i jak zaburzone jest krążenie układu chłodzenia
    Ostatnio edytowane przez jacek.k ; 15-11-2011 o 20:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •