Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 71

Wątek: Wyciek plynu chlodniczego w e65 silnik N62.

  1. #61
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2014
    Posty
    457
    BMW
    e65
    Skąd
    Legnica
    Zrobili cie po amerykansku. Nawet po 2 dniach po zakupie nic bys nie wskorał. Dobrze, ze mamy Sebka.

  2. #62
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    31
    BMW
    730v8
    Skąd
    czechowice dziedzice
    Witam Ja już po wymianie rurki w E65 kupiłem od sebka robiłem sam i jak na razie ok polecam.

  3. #63
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2017
    Posty
    4
    BMW
    E36, E46, E39
    Skąd
    Mielec

    Post

    Sebek czyli ten ziomuś tu na forum?
    Ile taka przyjemność Sebek u ciebie? U konkurencji wypytałem to 1300zł za tą rurkę.

    I przeczytałem cały ten temat, i chyba zmieniam zdanie na temat tego silnika, że wszystko co na N to złe bo pomijając tą rurkę to podobno lubią się zacierać tłoki.
    A no właśnie, przeczytałem cały temat, i nadal nie rozumiem dlaczego zmieniacie całą rurkę która nie jest tania, jeśli winne jest tylko uszczelnienie. Ktoś mi to wyjaśni? Nie można dostać lub dorobić samego tego uszczelnienia czy ona też się w jakiś sposób zużywa?

  4. #64
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez kusy6 Zobacz posta
    [...] A no właśnie, przeczytałem cały temat, i nadal nie rozumiem dlaczego zmieniacie całą rurkę która nie jest tania, jeśli winne jest tylko uszczelnienie. Ktoś mi to wyjaśni? Nie można dostać lub dorobić samego tego uszczelnienia czy ona też się w jakiś sposób zużywa?
    Można wymienić tylko oring, ale żeby wyciągnąć rurkę w jednym kawałku trzeba rozebrać cały przód auta łącznie ze ściąganiem górnej pokrywy rozrządu. Patent rurki od Sebka polega na tym, że można ją "skrócić" i włożyć od góry na swoje miejsce, po czym rozkręcić do wymaganej długości. Czyli cena samej rurki teleskopowej jest około 4-5 razy droższa od ORI rurki, ale robocizna jest 4-5 razy tańsza.

  5. #65
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2017
    Posty
    4
    BMW
    E36, E46, E39
    Skąd
    Mielec
    To finansowo i tak na jedno wychodzi chyba jeśli damy ori rurkę z długą wymianą, czy tuningową rurkę z szybką wymianą? :)

    To nie lepiej zapłacić 1000zł za robociznę plus nawet 100zł za oringi, niż 1300zł za rurkę plus pewnie z 500zł za robociznę?

  6. #66
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Nie uważasz, że nikt by nie wymyślał teleskopowej rurki, gdyby to się nie kalkulowało? W USA mają nawet na to patent. Za 1000zł to może u Cytryna i Gumiaka by Ci zrobili - szypko i fahowo ;)

  7. #67

  8. #68
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    783
    BMW
    e65 730d
    Skąd
    UK
    Niedawno czytałem artykuł na anglojęzycznym forum na temat problemów bmw z nieszczelnościami w układzie chłodzenie. Główna teza było to ze w benzynowych silnikach jest za duże ciśnienie cieczy spowodowane zbyt wysoka praca silnika. W stanach sa firmy które kalibruja oryginalne termostatu zeby sie otwierały przy temperaturze max 95stopni. Co niby zmniejsza znacznie ciśnienie i rozwiązuje problem.
    Nie jestem mechanikiem ale moze mieć to sens? Spotkał się juz ktoś z taka opinia?

  9. #69
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Ja się spotkałem :)
    Ta wysoka temperatura to tylko ekologia która niszczy silnik.
    To jest to samo co z farbami wodnymi. Lakiernik który lakieruje wodnymi farbami jest dużo bardziej narażony na choroby i skrócenie swojego życia niż ten który pracuje na farbach konwencjonalnych. Odpowiedź jest prosta. Dla środowiska ekologiczne są wodne ale człowiek który naraża sie na rozpyloną farbę wodną wchłania ją w swój organizm ponieważ bez problemu miesza się ze śliną i śluzówką w nosie. Ekologia patrzy tylko na środowisko ogólnie a właściciel takiego samochodu jak w tym przypadku jest poszkodowany za własne pieniądze.

    Edit
    Zacieranie się silników N62,pękanie uszczelnień itd to tylko i wyłącznie wina wysokiej temperatury cieczy. O skrócenie przez to żywotności skrzyni biegów nawet nie wspomnę.
    Można już kupić termostaty do tego silnika z dużo niższą temp. otwarcia . Pytanie tylko :Czy to już nie jest trochę za późno i jest tak jak z reanimacją umierającego ?
    Ostatnio edytowane przez miro ; 15-08-2017 o 18:05

  10. #70
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2017
    Posty
    4
    BMW
    E36, E46, E39
    Skąd
    Mielec
    No to już zależy od przebiegu samochodu, ale lepiej późno niż wcale :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •