Odma mogła być powodem dolewania 1 l na 1000km..? wierzyć zbytnio mi się nie chce.. A kontrolka check znikła? Wnioskuję że auto przestało kopcić prawie 2 tyg po wymianie odm... ;)?
Odma mogła być powodem dolewania 1 l na 1000km..? wierzyć zbytnio mi się nie chce.. A kontrolka check znikła? Wnioskuję że auto przestało kopcić prawie 2 tyg po wymianie odm... ;)?
Ostatnio edytowane przez Jakub ; 03-11-2011 o 20:16
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Jeśli chodzi o odmy to u mnie przestało kopcić zaraz po wymianie.
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98
Poczytaj w instrukcji ile moze wychlipac oliwy Vósema
Ostatnio edytowane przez paulo79 ; 19-11-2011 o 14:44
Wiem, wiem tylko fakt że wymieniłeś odmy prawie 2 tyg temu i wczoraj przestało kopcić. Cieszę się że masz 1 problem mniej tylko nurtuje mnie pytanie czy to jest realnie możliwe bo logiki to nie ma.. Może ktoś się wypowie co ma większą wiedzę.
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Nie kopci juz od dawna
Ostatnio edytowane przez paulo79 ; 19-11-2011 o 14:44
Jesli ktoś pisze że wymienił odmy 23.10 i nie ma rezultatu a potem odpisuje na mój post 2.11 że dymienie mu nie przeszkadza to wszystko troszkę się wyklucza ale ok twierdzisz że nie dymi to SUPER. Co do prądu nie mam pojęcia ..
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Teraz dymi na bialo ale to para wodna
Szczerze mowiac to dawno nie widzialem niebieskiego bąka nawet przy gwaltownym ruszeniu
Ostatnio edytowane przez paulo79 ; 19-11-2011 o 14:44
Dymek to fakt, teraz zacznie się już pojawiać , taka pora roku. Czyli teraz zajmij się wyciekiem i po kłopotach ;)
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
zabieram sie za wymiane tego badziewia. Czy wymienial to ktos bez sciagania glowic? Wiem ze jest ryzyko uszk uszczelki przy sciaganiu- zakladaniu dekla rozrzadu. Da sie to zrobic bez uszkodzenia tego? Jakies rady, wskazowki aby temu zapobiec mile widziane.
był temat o ściąganiu pokryw łańcuchów, gdybyś poszukał wiedział byś, że nie jest konieczne ściąganie głowic, musisz natomiast odkręcić misę olejową
a moja rada - jeśli nie jesteś "mocnym" mechanikiem i nie masz odpowiedniego sprzętu - nie dotykaj się bo to nie wymiana klocków
a jeśli jesteś i masz to na co czekasz do roboty większość ODPOWIEDZI ZNAJDZIESZ NA TYM FORUM KORZYSTAJĄC Z WYSZUKIWARKI !!!!!!!!!!!!!!! natomiast przez internet tego nie naprawisz