ten patent się nie sprawdza, tylko oryginalna rura załatwi sprawę, z perspektywy czasu jak na to patrzę nie jest to aż taka tragedia, robiłem to w 2 e65 i chętnie służę pomocą. A proszek to radzę niektórym znachorom zażyć na głowę.
pozdr
ten patent się nie sprawdza, tylko oryginalna rura załatwi sprawę, z perspektywy czasu jak na to patrzę nie jest to aż taka tragedia, robiłem to w 2 e65 i chętnie służę pomocą. A proszek to radzę niektórym znachorom zażyć na głowę.
pozdr
Ja już tyle się naczytałem jeszcze przed kupnem e65/66 i wnioskuję że największym problemem jest oring który normalnie na ori rurce jest zamocowany na stałe a co za tym idzie możliwość jest jedna wsadzenie jej od przodu auta co = rozebraniem całego auta z przodu bądź ustawieniem pod kątem silnika. Jak kupimy tą rurkę to oring wsadzamy sobie swobodnie a potem rurkę co niby nie daję nam takiego rezultatu czyli ryzyko przecieku ??
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Mysle ze dobrze wiedzial.
Jaki wezyk do jakiego zbiorniczka chcesz pociagnac ? Chyba pomyliles tematy - przeczytaj dokladnie watek o tym wycieku to zrozumiesz o co chodzi.
Zaczyna sie od lekkiego wycieku ale nie zdziw sie jak za pare dni w ciagu kilku minut wycieknie wszystko i zalatwisz przy okazji silnik na amen.
Nic nie kombinuj tylko zamawiaj komplet czesci do wymiany rury wraz z nowa pompa, przy okazji nowe uszczelniacze i szukaj kogos kto sie podejmie roboty za rozsadna cene.
Kupujac e65 trzeba byc swiadomym ze takie sprawy moga sie przydarzyc ...
Na zachodzie najwieksza czesc finansowa pozera robocizna, w PL nie jest z tym jeszcze najgorzej. Same czesci nie kosztuja az tak duzo.
Postaram sie zrobic jutro liste potrzebnych gratow z BMW.
No chyba ze bedziesz chcial przetestowac nowy patent na rure o ktorym pisze EVAN.
Chyba nie namawiasz nikogo na powaznie do dosypywania jakiegos "zaklejacza" do ukladu chlodzenia do e65 .....
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!
Jak będę miał w ręku oryginalną rurkę to zobacze co i jak, ale wydaję mi się, że jest to do zrobienia ;)
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98
sebek zrob prosze ta liste i wrzuc. Napewno sam sobie z tym poradze.
Ostatnio edytowane przez paulo79 ; 19-11-2011 o 14:42
ja często stosowałem takie proszki do autek dużego kalibru co robią 130tyś.km. rocznie i nic sie nie dzieje.np.w Dafie występuje wada konstrukcyjna i płyn często wycieka z pod głowic.Co ciekawe servis DAF ma dodatek do płynu z logo Daf.w e65 proszek by zdał lepiej egzamin niż jakieś rurki.wiadomo że naprawa jest najlepszym rozwiązaniem tego i ja jestem za naprawą jak ktoś mnie żle zrozumiał.
nawet twórca patentu z rozkręcaną rurą daje gwarancję na 12 tyś mil bądź na rok. Dziękuję.
http://www.youtube.com/AllGermanAuto.../0/UoCED1jyfL4
miłej nocy, pozdrawiam
http://www.youtube.com/watch?v=KoOEdjExq_M
Ostatnio edytowane przez BOSS ; 07-11-2011 o 22:30
KOLEGO, powoli zaczynasz mnie wkurzac. Od ponad roku walkujemy temat a Tobie sie z lenistwa normalnie chyba szukac nie chce. Na tacy podac trzeba. Zaniedlugo poleca punkty karne. Normalnie mnie to juz nie bawi. Z kazda pierdołą nowy temat zakladasz, chociaz x razy pisane juz bylo.
http://7er.pl/showthread.php/10323-W...ghlight=wyciek
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de