Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Witam

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    1
    BMW
    e36 318 95r
    Skąd
    Rajcza (Żywiec)

    Witam

    Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy Bawarek.
    Na początek:
    Nazywam się Marcin mam skromne 23l ;)
    Mieszkam na południu Polski w małej miejscowości Rajcza koło Żywca
    Na chwilę obecną posiadam Bawarkę e36 318i ale w najbliższym czasie ( Styczeń, Luty) nabędę wymarzony model e38 735 lub 740 rocznik mam nadzieje 98-99
    Kiedyś troszkę Handlowałem samochodami, teraz obecnie jestem kierowcą ciężarówki, i na pewno będę kupował moja e38 na zachodzie u wroga ;) D,AT,IT to zależy od tego gdzie się trafi jaka okazja a jest ich sporo. Jak wiadomo w Handlu samochodami zawsze kupowało się coś troszkę uszkodzone naprawiało się i sprzedawało jako nie bite ;) hehe ale to zawsze było dla klienta, A tym razem ma być coś dla mnie, no i przy okazji moje zapytanie, czy kupić bawarkę w całości teoretycznie nie bita, bo i na zachodzie już są przekręty. Co nie jestem zwolennikiem bo i nawet nowe samochody z salonu są sprzedawane po rozbiciu przy transporcie, Ja bardziej skłaniam się do lekko uszkodzonej, i tu są dwa typy albo uszkodzona blacharka albo zawieszenie. Z blacharką jest to ze juz było uderzone więc jest ingerencja w blachę, późniejsze problemy z korozją. Ale jest drugi typ, uszkodzony zawias urwane kolo czy tym podobne, tu tylko kupuje (nowe podzespoły) albo rozbitka za parę zł wymieniam je i mam praktycznie dobre auto za polowe ceny. ;) Które sam zrobię i wiem co było w nim zrobione bez niespodzianek.