
Zamieszczone przez
Rafciu
Coboss, zupełnie nie trafiłeś z tym porównaniem... Wystarczy nieco bardziej znać się na mechanice, by wiedzieć to co napisał Dobrus. Choć nie do końca ma on racje, ponieważ w skrzyni korbowej silnika panuje niewielkie nadciśnienie wynikające z pracy tłoków, przedmuchów, parowania oleju, wilgoci w nim zawartej itd, jednak nigdy nie będzie to ciśnienie 15 barów, które wyrzuca piasek z piaskarki
Apropo Cytatu który pojawił się stronę wcześniej. Żal.pl ....
Każdy olej po pewnych km przebiegu, będzie miał konsystencję "rzadkiej smoły", ponieważ każdy olej w jakiś sposób myje silnik i chłonie zanieczyszczenia, które dostają się do skrzyni korbowej najczęściej przez przedmuchy sadzy z komór spalania. Nie od dzisiaj wiadomo że najlepszym czyścicielem silnika jest dobry jakościowo olej syntetyczny (który w swoim pakiecie, posiada całą paletę dodatków czyszczących i chłonących zanieczyszczenia) i terminowa jego wymiana.
Żadne płukanki nie zastąpią dbałości.