Niestety skutki naprawy alternatora powróciły w postaci uszkodzonego węża od zbiorniczka wyrównawczego i króćca samego zbiorniczka (biedak popuszcza płyn). Obie rzeczy do wymiany. Wąż oryginalny ok 110zł i zbiorniczek zamiennik za ok 125zł. Przy okazji płyn chłodniczy na zimę do wymiany (Koncentrat SWAG różowy ok 69zł za 5L). Przy okazji wymienię płyn hamulcowy Motul DOT 5.1 21zł za 0.5L x 3. Zbliża się też okres wymiany oleju w silniku. Obecnie zalany jest Motul 8100 X-CESS, który średnio się sprawił latem. Pojawiły się problemy z głośnym rozruchem, dlatego postanowiłem zalać coś gęstszego, tzn Modul 300V CHROMO tj 10W40 pełny syntetyk w bańkach 2L x 4 po 85zł każda. Ponoć bardzo dobry i skutecznie eliminuje różne bolączki V8. Zobaczymy...:) Do tego oczywiście filtr powietrza i oleju.
Prace zaplanowałem na sobotę. Dam znać za jakiś czas jak się to sprawuje;)