Strona 12 z 13 PierwszyPierwszy ... 210111213 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 122

Wątek: Witam ponownie z E38

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    Cytat Zamieszczone przez PrzemozzE32 Zobacz posta
    dzisiaj widziałem jak leciała :) zwraca uwagę :D
    Dzięki:) Gdzie mnie wypatrzyłeś?? Pozdrawiam!

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2010
    Posty
    466
    BMW
    e32 730
    Skąd
    Koszalin
    na Gdańskiej w niedziele po 11 :P

  3. #3
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,308
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Poszukaj "po drodze" do akumulatora. Często winne są zaśniedziałe łączenia przewodów. Ja wydałem 1tys.PLN zanim wyczyściłem u siebie "+" pod maską, ale za to mam nowy aku i zregenerowany alternator :D

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    ale ładowanie było sprawdzane bezpośrednio na alternatorze i na aku. mimo wszystko gdzieś te napięcie może uciekać?

    Gdzie dokładnie szukać tego Plusika?? gdzieś pod osłoną podszybia? Bateria nowa, altek zregenerowany to teraz przydałoby się te oświecenie i naprawa bez kosztowa:)
    Ostatnio edytowane przez jonash ; 19-11-2012 o 17:43

  5. #5
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,308
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Nie wiem jak to jest w E38, poza tym że "+" masz przecież na silniku. Najpierw sprawdź przewód od alternatora do +, a potem od + do aku. Jestem przekonany, że znajdziesz gdzieś śniedź ;)

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77 Zobacz posta
    Nie wiem jak to jest w E38, poza tym że "+" masz przecież na silniku. Najpierw sprawdź przewód od alternatora do +, a potem od + do aku. Jestem przekonany, że znajdziesz gdzieś śniedź ;)
    Ok, dzięki za wskazówki, poszukam jakiejś instalacji i sprawdzę jutro. Oby to było to...
    A orientujesz się jak sprawdzić czy bateria jest ok? Czy to tylko u speca? Napięcie jest 12,4V na teście 9.

    znalazłem taki schemat: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...ttery_cable-2/ jutro będę szukał...

    Plusa jeszcze dzisiaj wyszczotkowałem. Faktycznie był zaśniedziały. Niestety nic to nie pomogło.

    Dzisiaj wyszczotkowałem kabel minusowy od baterii i ładowanie wzrosło o 0,1V więc jest już 13,7V. Przy czym klema minusowa jak ją dokręcam to się obraca. Może spróbuję inną jak będę miał okazję.
    Ostatnio edytowane przez jonash ; 21-11-2012 o 09:43

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    W końcu alternator sprawny. Po dwudniowej walce i wymianie regulatora na nowy z Boscha napięcie na wolnych obrotach wynosi 14,05-14,1V, a po dodaniu gazu 14,2V. Trochę skacze ale trzyma niezależnie od obciążenia :)
    Panowie z Ba-Car w Sopocie twierdzili, że to Nie wina Regulatora, że widać tak działa ten alternator. Wniosek Panowie z Ba-Car się NIE znają!! Nie Polecam!
    Ostatnio edytowane przez jonash ; 03-12-2012 o 19:47

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    Ledwo człowiek naprawił alternator, a zaczął hałasować wał i trzeba było się wracać z trasy:(
    Okazało się, że przegub łączący wał z mostem jest wysuszony i jego wnętrzności hałasowały, dodatkowo przegub lubiał się blokować. Po przesmarowaniu go porządnie hałasy ucichły...oby na stałe:)

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    Kwestia wyładowywania baterii została rozwiązana. Nawigacja nie wyłączała się w trybie uśpienia i kradła prąd.

    Niestety auto trzeba było sprzedać ze względów inwestycyjnych. Są rzeczy ważne i ważniejsze. Ale chyba trafiło w dobre ręce ;)

  10. #10
    Maciej Vip Awatar sennapowieka
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    3,296
    BMW
    ORIENT
    Skąd
    O N A
    Ciekaw jestem czy znam tego szczęśliwego nowego posiadacza Twojej limuzyny ... A może "świeżak"
    Pewność na każdym kilometrze ...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •