Zobacz wyniki ankiety: Czy zgadzacie się z moim tokiem rozumowania ?
- Głosujących
- 6. Nie możesz głosować w tej sondzie
-
Doświadczony Użytkownik
nie wiem ja mam 3 rury w swojej dlatego tez szukam pompy na 3 wejścia nie na 2 może i moja miała kiedyś nivo bo mam jakieś kule przy ośkach.
Jednak kolega ma servotronik i napewno nigdy nie miał nivo gdyż ma krótką E32 zobaczę czy ma pompę jak u mnie czy tez zwykłą
Nie wiem być może się myliłem że pompa przy servotronic musi być inna być może przekładnie zwykłą jak i serwo jest w stanie obsłużyć pompa 2 wyjściowa jednak ja mam 3 wyjściową i taką zakupuje zmylony tym że ja nie mam już Amortyzatorów NIVO stwierdziłem że nigdy go tam raczej nie było twierdząc że nawet jeśli nie ma nivo to pompa musi mieć 3 wyjćia przy układzie servotronik.
Wybaczcie zamieszanie poprostu nie wiedziałem a sam wiem co mam dlatego sie spierałem być może mogę zastosować teraz pompę zwykłą lecz nie będe myślał co zrobić z 1 wolnym przewodem.
Dobra jarek udowodniłeś rację swoją ja się myliłem Czyli wychodzi na to że pompy mogą być stanardowe (2 wyjściowe nie zależnie od tego czy servo jest czy nie) jednak przekładnie różnią się już numerem dalej się nie zagłębiam.
A ktoś mi powie jak To Nivo działa jest tylko na tylnych amorach? Jak to się reguluje czy regulacja jest automatyczna bo może bym sobie przywrócił amory jak trzeba
Ostatnio edytowane przez ManiacDrifting ; 30-10-2011 o 15:49
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum