TAK
NIE
Ostatnio edytowane przez siudema ; 31-10-2011 o 18:57
Nie bardzo rozumiem o co spór, bo sprawa oczywista ;-)
Servotronic to nic innego, jak zmienna siła wspomagania, realizowana przez elektrozawór na przekładni kierowniczej sterowany sygnałem ze sterownika - im wyższa prędkość, tym zawór bardziej się zamyka = mniejsze ciśnienie na pompie = słabsze wspomaganie. Pompa teoretycznie ta sama, jedkak zwrócić trzeba uwagę do jakiego płynu jest przystosowana (atf, chf/lhm).
Co do tego to nie tylko iL miały nivo oraz EDC:)
oczywiscie ze nie tylko. na zyczenie klienta pakowali wszystko, a potem nazywali to individual ;)
chetnie bym przytulił przód z EDC od e32 ale nigdzie nie ma:(
Apropo Servotronic, to dopiero dzisiaj zdałem sobie sprawę jakie to wspaniałe urządzenie. Pośmigałem sobie troszkę na trybie "S" i rzeczywiście czuć było zmniejszenie stopnia wspomagania przy pokonywaniu zakrętów z większą prędkością. Pozdrawiam
A ja już ogarnąłem temat zakupiłem pompę taką jak miałem wcześniej śmiga jak złoto.
Kosztowało mnie to dwa skaleczone palce strzał w nos grzechotką oraz PENTOSIN CHF 7.1 Zalecany. Przez chwilę myślałem że skoro nie mam NIVO wleje ATF II ale myślę skoro pompa i przekładnia pierotnie miały zielony płyn to taki wleje i jest super leciutko i cicho działa.
Ostatnio edytowane przez ManiacDrifting ; 05-11-2011 o 21:20
czyli Panowie:) jak mam dawce z servotronikiem a w swoim aucie nie mam servotronica + moja pompa czasem sobie pisnie to co powinienem wymienic zeby w moim aucie to wlasnie dzialalo?:) zeby sie nei oakzalo ze blachy z jakims modulem pojda na zlom bo szkoda... a ja na swojej przekladni mam tez luz takie zabieg idealny:) cicha pompa + brak luzow + servotronic <3 moje auto to e38 730i z 95r a dawca to 740ia tez z 95:)