Ja również kupiłem te żarówki na Allegro. Wyglądają dobrze ... ale tylko wizualnie!!! Światła faktycznie są białe i wygląda to zdecydowanie lepiej od tych żółtych (ciekawe na jak długo wystarczą???) ale na pewno nie mogą służyć za światła dzienne. Chciałem podładować akumulator i włączyłem same ringi (postojowe) i co chwila ktoś mrugał do mnie abym włączył światła. Policji na szczęście nie spotkałem. A tak a propos, wiecie ile w autoryzowanym serwisie BMW kosztuje wymiana żarówki od ringu? Zadzwoniłem z czystej ciekawości. Ok. 400 zł netto. Uważam że jak się wymyśli taki patent na wymianę żarówek to w autoryzowanym serwisie powinni to robić gratis :-)
Mam również pewne wątpliwości czy te markery świecą jaśniej od standardowych ringów.
Ostatnio edytowane przez alcomfilm ; 01-11-2011 o 08:53
Od 20 lat wierny tej marce!
400zł Paranoja...:no:
Jak byłem ostatnio w ASO w Poznaniu , to Panowie jak zobaczyli brak postojówek to pierwsze o co spytali : wymieniamy żarówki ? Ja na to stanowczo Nie !!! Za żarówkę wraz z gniazdem ( bo przecież nie wyciągnie się samej żarówki z gniazda ;) )zawołali bodajże 120 zł , w domu sam zakupiłem odpowiednią żarówkę za 3.50 zł i bez większego kłopotu ją wymieniłem ..
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Rozumiem że piszesz o postojowych tylnych ??? Też fajnie :-) BMW faktycznie dba o to aby serwisy zarabiały pieniądze nas użytkowników mając głęboko w poważaniu :D
Od 20 lat wierny tej marce!
oczywiście chodzi mi o ringi ;) jakie masz postojowe z tyłu ?? ;)
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Wniosek z tego że masz e66 przed liftem. W wersji po liftingu żarówki od ringów są od spodu reflektorów. Żeby się do nich dostać trzeba zdemontować zderzak, wyciągnąć reflektory, odkręcić je od ślizgów reflektorów i dopiero wtedy można sie dostać do żarówki. W wersji przed liftem na szczęscie masz dostęp od strony komory silnika
Ostatnio edytowane przez alcomfilm ; 01-11-2011 o 23:09
Od 20 lat wierny tej marce!
I tak trzeba być wdzięcznym projektantom z BMW że nie musimy wyciągać silnika![]()
Od 20 lat wierny tej marce!
odświeżam temat spaliła mi się żarówka w ringu ( od strony pasażera) , odkręciłem 4 śrubki wysunąłem lampę do przodu,zdjąłem plastikową osłonkę wyciągnąłem wtyczkę, ale za cholerę nie mogę wyciągnąć żarówki, strasznie tam jest ciasno , czy ja tzreba przekręcić w prawo aby wyszła?? chyba nigdy nikt tam jej nie wymieniał bo tak mocno się trzyma....