Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: wywala wodę przez korek

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Ja odkręcałem korki nie raz na mocno zagrzanym silniku. Można odkręcać ale powoli.
    Jak ujdzie powietrze to poziom powinien być przy krawędzi zbiorniczka prawie.
    Jak się przesadzi z ilością płynu lub źle się odpowietrzy to wywali płyn przy odkręcaniu. Jak jest sprawny układ nie ma prawa wywalić płynu.
    Jak się naleje za dużo płynu to jego nadmiar podczas jazdy wyleci pod warunkiem sprawnego korka i drożności odpływu.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  2. #2
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez seban123 Zobacz posta
    Ja odkręcałem korki nie raz na mocno zagrzanym silniku. Można odkręcać ale powoli.
    Jak ujdzie powietrze to poziom powinien być przy krawędzi zbiorniczka prawie.
    Jak się przesadzi z ilością płynu lub źle się odpowietrzy to wywali płyn przy odkręcaniu. Jak jest sprawny układ nie ma prawa wywalić płynu.
    Jak się naleje za dużo płynu to jego nadmiar podczas jazdy wyleci pod warunkiem sprawnego korka i drożności odpływu.
    Hej to wszystko zależy o jakim silniku mówimy. U Ciebie jak i u mnie termostaty są na temperaturę poniżej 90 stopni i wtedy nic nie wurzuci. U kolegi jest termostat na 105 stopni i wtedy wyrzuca od razu, ale spokojnie nic się nie poparzycie, no chyba, że wskazówka jest na czerwonym polu, wtedy właśnie w układzie jest około 2 bary i wyrzuca dość gwałtownie, wiem bo odkręcałem. Każdy pisze z własnego doświadczenia, ja niejednokrotnie po naprawach, żeby porządnie odpowietrzyć jeździłem w ogóle bez korka i to dość ostro i nawet się kropla nie ulała. W silnikach M60 temperatura pracy silnika jest dość wysoka i tam by to nie przeszło. Już nawet M73, żeby zwiększyć ekonomię silnika zwiększyli jego roboczą temperaturę do 108 stopni o ile dobrze pamiętam, a to w stosunku to 90, jakie ma M70 daje jak nic litr mniej w spalaniu.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 31-10-2011 o 19:05
    pozdrawiam Bartek

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •