Jak pojeżdżę trochę z pedałem w podłodze to tunel mam dość mocno nagrzany. Sprawdzone nie raz. Zwłaszcza okolice lewarka zmiany biegów i duł tunelu. Kolumnę mam zimną cały czas.
Jak pojeżdżę trochę z pedałem w podłodze to tunel mam dość mocno nagrzany. Sprawdzone nie raz. Zwłaszcza okolice lewarka zmiany biegów i duł tunelu. Kolumnę mam zimną cały czas.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
u mnie leci cały czas chłodne, z każdego nawiewu, nawet jeśli dodam gazu nic się nie zmienia, sprawdzałem 3 węże od chłodnicy i były ciepłe, temp silnika mam równo na połowie, czy układ jest odpowietrzony tego nie wiem, ale gdy silnik miał już odpowiednią temp odkręciłem odpowietrznik i leciał płyn nie powietrze, więc chyba jest ok. Czy jeśli to ez nie powinno lecieć cały czas ciepłe powietrze? Słyszałem też, że termostat mogę mieć uszkodzony?ale wtedy chyba temp silnika powinna być różna prawda? a u mnie pod odpaleniu auta chwila moment i wskazówka już na samym środku
Ostatnio edytowane przez e4r5t ; 11-11-2011 o 16:54
właśnie patrzyłem do chłodnicy, a tam nie widać płynu chłodzącego, czy jest szansa, że to właśnie przez to nie mam ogrzewania?
możliwe że masz za mało płynu