Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Wątek: Prośba o komentarz do planowanej instalacji do R6 M30B35

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań

    Prośba o komentarz do planowanej instalacji do R6 M30B35

    Witam,

    Dzisiaj odwiedziłem gaziarza, który stwierdził ku moim obawom, że instalacja się skończyła. W ogóle nie pasuje do tego silnika i generalnie wszystko co było woła o pomstę do nieba, nawet zbiornik był zamontowany odwrotnie :D

    Pytanie do Was, bo otrzymałem wycenę:

    STAG 300 ISA2 - 3000PLN
    Wtryski - Valtec albo MagicJet 120PLN/300PLN (albo na odwrót, nie znam się;)
    Reduktor Niko 250 - 220PLN

    butla, zawór, przewód i wlew zostaje.

    Generalnie koszt w granicach 3500PLN. Tanio, drogo? Koleś sprawiał wrażenie kogoś konkretnego, kogoś kto się zna na rzeczy. Zresztą z polecenia mojego mechanika, więc jestem w stanie mu zaufać. Ale prosiłbym o opinie czy nie chce ze mnie za dużo zedrzeć i czy takie koszta są realne, czy może mocno zawyżone :-)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  2. #2
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Moim zdaniem zdecydowanie zawyżone. Ja za montaż całości na podobnych częściach zapłaciłem 2400zł.
    Też mam tam wtryski magicjet, staga z isa2, i reduktor skorpion gt.
    W Twoim przypadku masz już butlę która jednak swoje kosztuje, przewody miedziane. Nic tylko wyjąć kilka elementów i wpiąć nowe.
    Ta cena to przegięcie.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1