-
Zaawansowany Użytkownik
Dumny właściciel 735iA wita wszystkich posiadaczy 7er-ów
Witam wszystkich, których łączy szczęśliwa liczba "7" :)
Mam na imię Jarek i pochodzę z Jawora na Dolnym Śląsku.
Obecnie studiuję we Wrocławiu i tam można w tygodniu zobaczyć mojego Zibena.
Wcześniej byłem dumnym posiadaczem e34 520i m50 ale sprzedałem ją gdyż ojciec postanowił oddać w moje dobre ręce swoją 7-mkę, gdyż nie była mu już potrzebna i tylko stała smutna w garażu.
Było w niej trochę do zrobienia i trochę jeszcze zostało ale wg mnie jest tego warta.
Wymieniłem:
- uszczelkę misy od automatu, olej i filtr
- olej w silniku na valvoline maxlife
- chłodnice, termostat, kilka węży
- piasty z przodu
- okładziny ręcznego
- swap świateł z mojej e34, ponieważ słabo świeciły i nie działała regulacja
- nierówno pracowała na wolnych obrotach (mój ojciec wymienił krokowca, kompletny układ zapłonowy w niemieckim salonie BMW i nadal nic) po przeczyszczeniu przepustnicy i wyregulowaniu przeze mnie zaworów jak ręką odjął :)
- Wyrzuciłem w piź...t stary gaz na śrubkę i wsadziłem nową sekwencje Staga (portfel zabolał ale wreszcie jest moc i nie jeździ się jak na cykającej bombie)
Do zrobienia pozostało mi:
- wymiana tylnego zawiasu, bo buja już troszkę jak bananową łajbą
- nowy układ wydechowy, ponieważ ciągle powstają nowe dziury i zdradzam w ten sposób swoje wiejskie korzenie :)
- olej w dyfrze i płyn w hamulcach
- gdzieś mam wyciek z układu chłodzenia wewnątrz kabiny, ponieważ ginie powoli woda i zauważyłem mokre plamki przy prawej stopie. Szczerze mówiąc nie wiem jak się do tego zabrać więc może jakieś sugestie?
- naprawić klimę, bo z tego co mi tato mówił na ostatnim nabiciu stwierdzili, że jest nieszczelna i już ładnych parę lat nic z tym nie zrobił
No i chyba narazie tyle :)
Powiedzcie mi tylko jak zamieścić tutaj fotkę to będziecie mogli ją zobaczyć :P
Póki co opiszę trochę:
Diamentowo-czarna, na feldze 17" Artec z rantem i śrubkami (z tyłu kapeć 255/40), szary leder w środku :)