Strona 33 z 44 PierwszyPierwszy ... 23313233343543 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 321 do 330 z 433

Wątek: Witam, nowy właściciel E32 "dziadka ze Ślesina"

  1. #321
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mario80
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    441
    BMW
    e32 750
    Skąd
    Wawa
    Qba, piękna sprawa - świetnie się prezentuje po zimowej przerwie :-)
    Też wczoraj swoją przewietrzyłem pierwszy raz od ponad 2 miesięcy :-)

    Jeśli nie jest to problem, to napisz co chcesz robić przy niej, bo jakoś mi się nie chce wierzyć, że jest tam cokolwiek do zrobienia :-D

  2. #322
    Zaawansowany Użytkownik Awatar qba
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    692
    BMW
    E32 750iL, E46 330Ci
    Skąd
    Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez mario80 Zobacz posta
    Qba, piękna sprawa - świetnie się prezentuje po zimowej przerwie :-)
    Też wczoraj swoją przewietrzyłem pierwszy raz od ponad 2 miesięcy :-)

    Jeśli nie jest to problem, to napisz co chcesz robić przy niej, bo jakoś mi się nie chce wierzyć, że jest tam cokolwiek do zrobienia :-D
    Mario, dobrze wiesz, że jak auto ma 26 lat to nie ma sytuacji, że nic nie jest do zrobienia :) Nawet jak wszystko działa dobrze to pewne rzeczy zrobić wypada.

    Lista marzeń na ten sezon:
    - przewody chłodzenia (częśc mam)
    - przewody zapłonowe
    - reflektory mijania (kupiłem już nowe Hella), długie były zmieniane w ASO i wyglądają dobrze, więc nie ruszam
    - płyny - silnik, ASB, hamulce, dyfer, chłodziwo (już mam)
    - wszystkie filtry (już mam)

    myślę ciągle nad przewodami hamulcowymi (gumowymi). Na oko są OK, chociaż w temacie jestem dość mocno uczulony bo pękł mi kiedyś taki przewód w Toyocie Camry i mało brakowało a skończyło by się niewesoło. Z drugiej strony nie wiem jak z ich odkręceniem, bo jeżeli w jego trakcie uszkodziłby się przewód metalowy (czy to jest możliwe?) to je też trzeba by było wymienić, a z trzeciej strony chciałbym chyba tego uniknąć bo one wyglądają jak nowe.

  3. #323
    Super Moderator Awatar Anatol
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    6,149
    BMW
    e38 735 iA
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Supermen Zobacz posta
    I cały czas twierdzę, że należą jej się żółte blachy

    Odbiegając od tematu,co takiego jej da żółty kolor tablic?

  4. #324
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Chłopaki cały czas jest coś do zrobienia :)

    Hamulcowe jednak bym wymienił na nowe, pamiętaj Kuba, że z tyłu są pod dwa na stronę, jeden od zasisku do wahacza, a drugi od wahacza do nadwozia.
    pozdrawiam Bartek

  5. #325
    Zaawansowany Użytkownik Awatar qba
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    692
    BMW
    E32 750iL, E46 330Ci
    Skąd
    Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Chłopaki cały czas jest coś do zrobienia :)

    Hamulcowe jednak bym wymienił na nowe, pamiętaj Kuba, że z tyłu są pod dwa na stronę, jeden od zasisku do wahacza, a drugi od wahacza do nadwozia.
    Tak wiem pamiętam. Miałeś problemy z odkręceniem?

  6. #326
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Cytat Zamieszczone przez Anatol Zobacz posta
    Odbiegając od tematu,co takiego jej da żółty kolor tablic?
    Uratuje tyłek przy najgorszym możliwym scenariuszu, czyli stłuczce, kolizji itp.

    Sprawdź sobie z ciekawości ile wg wycen warte jest E32. Potem wyobraź sobie, że ktoś się zagapił i uszkodził np zderzak w takim E32. Szkoda całkowita albo śmieszne odszkodowanie. A żółte blaszki = dla ubezpieczalni płać i płacz odtwarzając pojazd do stanu pierwotnego bez względu na koszta.

    Temat znany w środowisku.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  7. #327
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    A nie ma AC na takie stare auta?Sam mam auto z 92 roku,które nie ma ceny i po konkretnych inwestycjach bedzie miec ceny nowszego modelu.Nie chciałbym zoltych blach.

  8. #328
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez impex Zobacz posta
    A nie ma AC na takie stare auta?Sam mam auto z 92 roku,które nie ma ceny i po konkretnych inwestycjach bedzie miec ceny nowszego modelu.Nie chciałbym zoltych blach.
    Pewnie, że możesz wykupić AC na takie auto tylko, że to kompletnie nie opłacalne. Mimo, że auto warte jest dla ciebie tyle co nowszy model będzie wycenione z katalogu czyli na grosze. Składka jeśli chciałbyś jeszcze znieść amortyzację będzie z kosmosu. Lepiej tak jak pisze Supermen postarać się o żółte blachy i wycenę rzeczoznawcy i wtedy możesz myśleć o AC na takie auto ale już na rzeczywistą wartość ;)

  9. #329
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Cytat Zamieszczone przez impex Zobacz posta
    A nie ma AC na takie stare auta?Sam mam auto z 92 roku,które nie ma ceny i po konkretnych inwestycjach bedzie miec ceny nowszego modelu.Nie chciałbym zoltych blach.
    I co? Na ile jesteś w stanie przekonać ubezpieczyciela do wartości pojazdu? No załóżmy, że dostaniesz AC na starsze auto. Jak już jesteśmy przy temacie E32 to jak 10 tys wyceni ubezpieczalnia to będzie sukces (ostatnio dowiadywałem się, że na tyle E38 jest wyceniane przez ubezpieczalnie). Żeby Qby nie stresować to przyjmijmy, że to ja mam E32 750iL w takim pięknym stanie jak Qby i tak samo o nie dbam jak o auto kolekcjonerskie.
    No i mam szkodę. Ktoś wjechał w ten nieszczęsny zderzak. Uszkodzenia: zderzak, wspornik, listwy, 2x PDC.
    Koszt: 2 542,34 zł, 1 534,22 zł, 752,55 zł, 2x 704,69 zł = 6238,49 zł Oczywiście o tego malowanie to daje ok 7000 zł.
    Mam białe blachy z OC sprawcy szkoda całkowita jak nic. No i w ogóle ubezpieczalnia by tego tak nie wyceniła. AC będą się bronić rękoma i nogami żeby więcej niż 1500zł nie wypłacić.
    A teraz żółte blachy: z OC sprawcy auto musi być odtworzone do stanu pierwotnego i nie ma górnej granicy cenowej. Więc idzie wszystko na oryginałach.

    Ot taki urok zabytków.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  10. #330
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez qba Zobacz posta
    Tak wiem pamiętam. Miałeś problemy z odkręceniem?
    zero problemu, to w końcu e32 :)
    pozdrawiam Bartek

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •