Pokaż wyniki od 1 do 10 z 433

Wątek: Witam, nowy właściciel E32 "dziadka ze Ślesina"

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar qba
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    692
    BMW
    E32 750iL, E46 330Ci
    Skąd
    Warszawa
    Witam

    tuczi - super fotka dzięki za umieszczenie.

    Jeżeli chodzi o chlapacze to wiem, że są wątpliwej urody, ale z drugiej strony tak auto wyszło z fabryki, wszystko zgadza się z VIN-em i specyfikacją*na fakturze i chcę to uszanować. Nie mam zamiaru niczego zmieniać w aucie oprócz doprowadzania wszystkiego do ideału. Na tą chwilę udało się ogarnąć drogiazgi - wyrzuciłem kieszeń z radia - teraz jest na równi z deską, nic nie wystaje oraz został załatwiony temat gasnącej tylnej postojówki - winny okazał się zimny lut w przekaźniku. Od jutra zabieram się za konserwację skóry w całym wnętrzu żeby przez zimę nie popękała i aby nadać jej nowe piękno chociaż i teraz jest piękna tylko w niektórych zakamarkach lekko przykurzona:). W piątek jestem umówiony na mycie podwozia i w sobotę jedziemy na zimowanie:)

    Jeżeli chodzi o tematy do załatwienia na wiosnę to kilka rzeczy jest. Największym problemem tego auta jest nierówno pracujący silnik na biegu jałowym po odpaleniu na zimno. O ile przy temperaturze zewnętrznej ok 20 stopni i więcej można na upartego przyjąć że jest ok, o tyle teraz auto chodzi mega nierówno i czasem ma ochotę zgasnąć. Problem trwa do czasu aż złapie trochę temperatury. Pózniej pracuje jak maszyna do szycia i 2 PLN stoi pionowo bez problemu. Wstępna diagnoza wykazała że przepływki są sprawne, podpięcie pod kompa też niczego nie wykazało. Uszczelki pod kolektor też wydają się być ok chociaż ja mimo wszystko je obstawiam. Może winne są czujniki powietrza w dolocie lub jakieś elementy układu zapłonowego? Będziemy badać na wiosnę. A może macie jakieś pomysły co to może być? Ze względu na brak katów nie ma sond i całej elektroniki związanej z oczyszczaniem spalin więc to odpada. Chętnie też się wkręca na obroty i mocy mu nie brakuje - problem dotyczy tylko biegu jałowego.

    Kolejna sprawa to pęknięta przednia szyba, na szczęście mam dojście do nowego oryginału ze znaczkiem BMW w korzystnej cenie więc coś takiego zagości na wiosnę. Poza tym trochę drobiazgów typu drążki i tuleje wahaczy z przodu, naprawa spryskiwacza reflektorów i szyby (najpewniej zatkany), zakup roletek na tylne trójkątne szybki i naprawa lub wymiana silniczka od rolety tylnej bo dziś zaczął hałasować:(

    dorzucam jeszcze kilka fotek



    faktura zakupu



    jeden ze starych rachunków





    zestaw kluczy wśród nich m.in 2 "scyzoryki" i zestaw kluczyków do oryginalnych śrub zabezpieczających do kół, 2 diwajsy do odbezpieczania założonego w ASO immobilisera



    kilka starych zdjęć E32 z poczatku lat 90-tych, jeszcze na pierwszych blachach z Dziekanowa Leśnego i na fabrycznych oponach :D Mam więcej fotek ale ponieważ są na nich ludzie, wrzucam tylko te.











    nowe M70B50 :gun:





    Ostatnio edytowane przez qba ; 25-10-2011 o 00:20

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •