Wprawdzie pozbyłem się germańskiego wynalazku, ale ile to paliło, doskonale pamiętam:
740iA 1995r:
Autostrada 110-120 przy bardzo delikatnym obchodzeniu się z gazem 8,8/100
Autostrada 130-160 czyli taka normalna jazda 10,5/100
Wypady za miasto typu KRK - Zakopane w normalnych warunkach 10-11/100
Miasto mieszane, bez nagminnego stania w korkach 17-19/100
750iL 2000r.
Autostrada do 130 11-12/100
Miasto j.w. 19-22
Miasto (dużo korków) 24-26/100
Rekord Kraków - Dukla - Kraków przy mega spokojnej jeździe (miałem za sobą kolegę w Audi 80 1.6D i nie mogłem go zgubić), 4 osoby full bagaż - urwałem poniżej 10. Jeśli dobrze pamiętam było chyba coś 9,6-9,8/100
Dla porównania
Jaguar X330 4.0 1997r
Trasa Gdańsk - Częstochowa w wielkich bólach, średnio 105-120 12,2/100
Trasa Częstochowa - KRK via Olkusz nie wiem jakim cudem wyszło 10,5/100- generalnie przy normalnej jeździe to auto pali w trasie pod 13- wina czwórki skrzyni
Miasto bez dużej ilości korków, bardziej takie luźne jeżdżenie dzień/wieczór ale w miarę dynamicznie i bez dziadowania- i tu zaskoczenie 16/100, jeżdżąc spokojnie da się zejść w okolice 14,5/100