Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Wątek: [ zawieszenie] wymiana silentblocków tył

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar MiBhell
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    1,156
    BMW
    ex. E32 735iA
    Skąd
    www.ASO-BMW.pl
    da sie kolego :D wystrczy chciec ale czasu faktycznie szkoda..

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    47
    BMW
    e38
    Skąd
    Małopolska
    A powiedzcie mi jeszcze czy te gumy są odpowiedzialne za chodzenie tyłu na boki? Bo tak jak pisałem jak wjadę na jakąś nierówność zwłaszcza w zakręcie to strasznie mi tyłem zamiata zauważyłem to zwłaszcza po zmianie na letnie koło.

  3. #3
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Może to byc przyczyna ,ale nie tylko ,tam z tyłu jest wiecej części które za to odpowiadają

  4. #4
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    szymek sprawdź też wahacze. Podnieś koło do gory i ruszaj w pionie. Jak masz wybite to też koło goni. Mogą tez być tuleje wahliwe wybite
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  5. #5
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    wahacze aluminiowe moga miec słabe sinenbloki

  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    47
    BMW
    e38
    Skąd
    Małopolska
    Ok a więc jutro przyjże sie bliżej tematowi.
    Dzięki za pomoc pozdrawiam

  7. #7
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    47
    BMW
    e38
    Skąd
    Małopolska
    Witam
    Dzisiaj sprawdzałem nie mam żadnych wyczuwalnych luzów w pionie.
    Więc pewnie do wymiany mam te 4 silentblocki, o których pisałem. Nie wiecie ile może kosztować to narzędzie do wybijania i wbijania nowych tulei?? Bo jak rozumiem w serwisie przy wymianie nie wyciągają w całości tego wózka z auta tylko odkręcają i opuszczają?
    Pozdrawiam

  8. #8
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Jedz sobie na szarpaki , tam cokolwiek widac ,sprawdzanie rekami albo brechą :) nic nie daje :) w serwisie na 100% tylko opuszczaja ,bo wyciąganie całej belki to za duzo roboty

  9. #9
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Cytat Zamieszczone przez ELVIS
    Jedz sobie na szarpaki , tam cokolwiek widac ,sprawdzanie rekami albo brechą :) nic nie daje :) w serwisie na 100% tylko opuszczaja ,bo wyciąganie całej belki to za duzo roboty
    Nie zgodze się - szarpaki są do dup.y. Najlepiej podnieść auto i sprawdzać na podniesionym aucie. Gdy auto stoi na kołach pewne luzy nie są wyczuwalne.
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  10. #10
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez EVAN
    Cytat Zamieszczone przez ELVIS
    Jedz sobie na szarpaki , tam cokolwiek widac ,sprawdzanie rekami albo brechą :) nic nie daje :) w serwisie na 100% tylko opuszczaja ,bo wyciąganie całej belki to za duzo roboty
    Nie zgodze się - szarpaki są do dup.y. Najlepiej podnieść auto i sprawdzać na podniesionym aucie. Gdy auto stoi na kołach pewne luzy nie są wyczuwalne.
    > Ja sie tez nie zgodzę :) jesli chodzi o sinenbloki tylnej belki to najlepiej zuzycie widac na szarpakach ,wystarczy podczas szarpnięc przyłozyc reke do blachy gdzie wprasowany jest sinenblok i wszystko jasne :) chyba,że jest tak wybity ,że przy podnoszeniu auta bedzzie wychodził,ale to chyba by sie nie dało już jezdzić. A jeśli chodzi o sprawdzanie zawiecha w e 38 to jest generalnie trudne bo cięzko cokolwiek szybko wybadac przy małych luzach,ale na 100% badanie zawiecha przy stanie nie exploatacyjnym -czyli podniesionym ,sie mija z celem bo wtedy to nie są warunki przy jakich zawiecho pracuje ,szarapki maja wielki plus ,ze widac jak pracuja elementy gumowo metalowe ,aluminiowe sinenbloki przednich wahaczy ,mozna naciagnac koło i spokojnie popatrzec czy nie sa poobrywane, a np przy uniesionym aucie sie nienaturalnie naprężaja i nic nie widac .... uffff... ende :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •