Z tego co zostało opisane w tym wątku, popełniono dwa błędy:

- pierwszym: zakup i montaż skrzyni nie pasującej pod wiązkę i sterownik istniejący w aucie

- drugim: próba podmiany samego sterownika, zamiast zaadaptowania przełożonej skrzyni do wiązki i sterownika będącego oryginalnie w aucie.

Dla ułatwienia: pojazd w tej wersji będzie posiadał skrzynie z wiązką i złączem 8 pinowym przed 9/88, wersje późniejsze mają 7 pinów.

Słabym pomysłem jest zlecanie przekładki skrzyni "mechanikowi", który tych różnic nie ogarnia, dodatkowo oczekuje, że pomimo istniejących różnic, przekładka odniesie zamierzony efekt.

Lepszym pomysłem jest zlecenie tego warsztatowi, który oceni uszkodzenia oryginalnej skrzyni, zakwalifikuje ją do naprawy, lub chociaż oceni stan podzespołów potrzebnych do zrobienia z tych dwóch skrzyń jednej sprawnej, zakładając sprawność kilku potrzebnych elementów z tej która padła.

W razie dalszego zainteresowania tematem podam osobę do kontaktu, bo pojawia się na forum.