Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: Cos mi trzyma auto!???

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    22
    BMW
    535i 740i
    Skąd
    lubartow
    łożysko wału korbowego......? ze niby jak to sie ma do tego .....
    a plyn nowy bo mialem wyciek ze wspomagania wymieniony byl przewod i juz sie nie leje, plynu nie ubywa jest tyle ile ma byc.... aha zbiorniczek nowka....

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    lozysko walu nijak sie ma do tego. w takim razie u ciebie pompa wspomagania może się już konczyć

  3. #13
    Vip Vip Awatar szczurek
    Dołączył
    Aug 2009
    Posty
    1,336
    BMW
    e38 740d e39 525d e65 745i pędzlem malowana m5 sznicer gangsta stajl
    Skąd
    wrocek city
    ooo szlak korbowego???? napedowego miało być :) chyba juz bylem troche nagrzany jak to pisałem albo śpiący przepraszam za moja wypowiedź
    . Poza tym wszyscy znawcy i mechanicy na tym forum łożysko wału korbowego???? nie ma takiej rzeczy w samochodzie , są tylko panewki :P
    Ostatnio edytowane przez szczurek ; 22-10-2011 o 23:53
    codziennie rano budzę się piękniejszy, ale dzisiaj to już przesadziłem :P

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar siwymetal
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    708
    BMW
    E65 745i 2001
    Skąd
    Göteborg,Szwecja
    Panewki są częścią łożyska wału korbowego,łożyska ślizgowego oczywiście.

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    22
    BMW
    535i 740i
    Skąd
    lubartow
    No tak faktycznie jest lozysko wału lub podpora wału napedowego popatrzylem w rysunki poczytalem i znalazlem .... ale czy daloby sie to jakos sprawdzic czy to lozysko jest przyczyna czy po prostu trzeba wymienic zeby sie przekonac..... mechanik ze mnie zaden.... licze na sugestie zanim zaprowadze fure do jakiegos speca....

    a wracajac do tego mojego wspomagania to jaka bylaby zaleznosc padajacej pompy do tego ze na zimno wszystko dziala jak nalezy a po nagrzaniu jest opor..... ?
    taka pompe daje sie gdzies regenerowac prawda?.... znacie moze przyblizony koszt?

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    nijak tego nie widzę aby lozysko w podporze wału mogło ci hamować samochód.

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    155
    BMW
    chwilowo brak
    Skąd
    Śląsk
    Nie chcą zakładać nowego tematu napiszę tutaj...
    Aczkolwiek wydaje mi się, że chyba mam podobny problem, też jakby delikatnie coś trzymało, choć nie jestem pewien, ale...u mnie to chyba coś z "ręcznym", bo ostatnio już na stałe zaświeciła się kontrolka ręcznego, i podczas jazdy sygnalizuje cały czas o zaciągniętym ręcznym.
    Co to może być?

    Może jakiś czujnik tam przy pedale? Czy faktycznie ręczny może nie odpuszczać do końca?

  8. #18
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez mawo11 Zobacz posta
    Tak jest wrzucam D i auto rusza bez gazu..... za to dzisiaj odkrylem jeszcze cos dziwnego auto zimne kierownica krece leciusko auto cieple i z zaparkowaniem jest problem a juz w szczegolnosci cofajac....
    To akurat jest normalne przy układzie wspomagania bez servotronica, też mnie to zawsze drażniło, że rano po odpaleniu auta kierownica jest żwawa, chodzi tak delikatnie, że można okręcać małym paluszkiem a po rozgrzaniu silnika już jest sporo gorzej. Przywykłem do tego.

    Cytat Zamieszczone przez dobrus Zobacz posta
    wymien plyn w ukladzie wspomagania.
    Nic to nie zmieni, ten typ tak ma. Mówicie o słabej pompie, według mnie to nie będzie to, pompa chodzi cicho i ładnie, ale jak ktoś nie ma co z kasą robić to niech zregeneruje i się pochwali rezultatami.

    Cytat Zamieszczone przez matraks Zobacz posta
    Czasami zapiekaja sie zaciski ale skoro mowisz, ze felgi sie nie grzeja to chyba to odpada.

    Nie koniecznie, ja ten problem przerabiałem kilka razy, ostatnio tydzień temu gdzie tylny zacisk nie odpuścił i po 50km miałem już blachę drapiącą tarcz (czujnik jak na złość w drugim kole a klocki jeszcze by polatały troszkę) i felga (18") nie grzała się.
    Ostatnio edytowane przez coboss ; 26-10-2011 o 15:50
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •