Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Wątek: 3.0d ciezko pali

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    To, ze po ładowaniu odpala nic nie znaczy! Bo naładowany był, ale nie wiadomo jak z jego utrzymywaniem napięcia. Odłącz akumulator na całą noc, nie ładuj go. Rano odpal.

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    48
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Polska
    Skoro jesteśmy przy akumulatorach,mam pytanko.
    Czy po odpieciu akumulatora i ponownym podłaczeniu nie bedzie błedów? Wszystkie systemy zadziałaja i autko normalnie odpali?
    Zbliża sie zima,robie krotkie odcinki,akumulator fabryczny w czarnej obudowie z 2004r. Puki co nie mam problemów.

  3. #13
    Początkujący Użytkownik Awatar rafal123
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    37
    BMW
    E65 3.0d
    Skąd
    Lubelskie
    Ja nie miałem żadnych błędów :)

  4. #14
    Początkujący Użytkownik Awatar rafal123
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    37
    BMW
    E65 3.0d
    Skąd
    Lubelskie
    No i dziś po podłączeniu aku auto odpaliło ale z dużym trudem.....co ciekawe pochodził trochę i po ok minucie pali idealnie.
    Dodam że te problemy z paleniem pojawiły się po dłuższym postoju auta ( ok 2 tyg)

  5. #15
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Ja bym stawiał na padnięty aku.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    Też to obstawiam. Oczywiście nie na pewno, ale raczej tak. Skoro stał odłączony i słabo zapalał to znaczy, że utracił trochę napięcia. A nie wyładowuje go nic z samochodu bo był odłączony od klem. Po kilku minutach zapalił lepiej, bo alternator go trochę podładował.

  7. #17
    Początkujący Użytkownik Awatar rafal123
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    37
    BMW
    E65 3.0d
    Skąd
    Lubelskie
    Ok dzięki za rady :) na dniach wymienię aku i napisze co i jak. Pozdro

  8. #18
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Poszukaj info na temat zameldowania nowego aku.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  9. #19
    Banned
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    53
    BMW
    BMW E38 750 IL 2000R
    Skąd
    TARNOWSKIE GÓRY
    witam jesli moge pomóc to pierwsze padniety akum a po drugie wtryski ci leja napewno....wymien wtryski albo zregeneruj lecz najpierw ten akum i komputer do fachowca ....zobaczysz ze wyjda wtryski...no i podstawa czujnik walka rozrzadu

  10. #20
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Z tymi wtryskami to nie do końca tak jest. Nie mają wpływu na kręcenie rozrusznikiem. Jak by były padnięte to silnik by długo kręcił i tylko przy niskich temp po dłuższym postoju.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •