Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 34 z 34

Wątek: Problemy z układem chłodzenia m60b40...:/

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    u mojego kolegi w e38 728i 98r też nie ma tego wskaźnika,przy m60 chyba jest we wszystkich bynajmniej w mojej
    sławomir

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Miałem napisać jak rozwiążę problem i chyba już wszystko jest ok. Podmienione zostało tylko visco na jakąś używany zamiennik żeby zobaczyć czy będzie zmiana na lepsze i jest. Temperatura przy termostacie 95C nie przekracza 100C. Zmienię chyba jeszcze termostat na 85C, oby dało się dostać w zamienniku bo ori kosztuje jakieś chore pieniądze.

    Co ciekawe stare visco to 2-letni Behr i jak silnik był rozgrzany to sprężało naprawdę mocno. Widocznie mimo wszystko musiało przepuszczać.

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    136
    BMW
    e38
    Skąd
    wawa
    To musi byc pompa wody. Masz te same objawy co ja. Ja zalozylem nowa pompe Meyla i okazala sie ze jest do dupy. Wymienilem na nastepna i wszystko gra.

  4. #4
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Hej, nie zapominajcie, że wisko może się spóźniać. Do regulacji momentu załączenia służy blaszka bimetalowa, jej odgięcie powoduje wcześniejsze sprzęganie. Jeżeli mocno wieje, to jest dobre, trzeba tylko wyregulować. To jest stary temat z przed lat, jak spóźniały się fabrycznie wiska w e46 M3.
    pozdrawiam Bartek

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •