Witam,
moim autem a dokładnie tylnim prawym kołem mogę grać w kosza..
Moje pytanie brzmi, jakie amortyzatory założyć?
Przy okazji pytanie nr 2:
Za co dokładnie odpowiadają ósemki tylniego zawieszenia?
Z góry dzięki za odpowiedzi,
pozdrawiam Jarek
Witam,
moim autem a dokładnie tylnim prawym kołem mogę grać w kosza..
Moje pytanie brzmi, jakie amortyzatory założyć?
Przy okazji pytanie nr 2:
Za co dokładnie odpowiadają ósemki tylniego zawieszenia?
Z góry dzięki za odpowiedzi,
pozdrawiam Jarek
Pozdro Dread!
nie warto kupowac badziewia z allegro i np. hatrow gdyz szybko sie zuzyja, godne polecenia sa kyb i sachs te drugie sa w lepszej cenie do dostania w ic wiem bo niedawno kupowalem, odrazu wymien odboje, oslony i gorne mocowania.
Co do drugiej czesci pytania jak to nazwales osemki tylnego zaieszenia to nic innego jak laczniki tylnego stabilizatora badz tez lacznik wachacza tez jest w ksztalcie osemki musisz dokladniej sprecyzowac o co chodzi z ta osemka czy jest zamocowana poziomo czy pionowo co do firmy to w tym wypadku polecam lemfordera.
Nie chodzi mi o łączniki stabilizatora tylko o właśnie te łączniki wahacza. Za co one odpowiadają? I jak możesz to pochwal się ile muszę szykować kasy na amortyzatory?
Pozdro Dread!
ja za sachsy w ic po rabacie placilem cos ok. 300 zl za sztuke do tego kupowalem oslony, odboje, sprezyny i mocowania gorne za wszystko zaplacilem ok. 1tys.
co do lacznikow to co od nich chcesz luzy masz jakies ?
Górne mocowania wymieniałem razem ze sprężynami jakieś 6m-cy temu więc wymienię tylko amorki i odboje. Co do łączników to poprostu chciałem wiedzieć za co odpowiadają.
Pozdro Dread!
Ja kupiłem amortyzatory Meyle ok 180zł za sztuke, sprężyny CS, odboje i osłony sasch, poduszki meyle hd, Cały zestaw śmiga jakieś 18 tyś km już i sprawuje sie bardzo dobrze a częśto jeżdzę z dużym obciążeniem na tyle.
Podczepie się pod temat.
Od jakiegoś czasu firma Meyle sprzedaje swoje produkty z dopiskiem HD. Czy one faktycznie są bardziej wytrzymałe i niby tak dobrze wykonane? Moze ktoś potrafi wykazać różnice pomiędzy HD a zwykłymi elementami zawieszenia tej firmy?
Zależy o które ósemki chodzi,jeden to łącznik stabilizatora przechyłów,a drugi koło progu to łącznik wahacza,ma na celu utrzymywanie wahacza w jednej pozycji podczas sił poprzecznych (pokonywanie zakrętów).
Ostatnio edytowane przez marek1132 ; 11-10-2011 o 17:36
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford
Ja wiem z własnego doświadczenia, miałem uczucie jakby cały przód mi uciekał na koleinach i nierównościach prawie nie dało się panować nad autem przy szybkiej jeździe. Wymieniłem te tylne łączniki wahaczy i jak ręką odjął:)