Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 1 do 10 z 27

W±tek: Niedzialajacy licznik oraz obrotomierz.

  1. #1
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar GRABA730i
    Do³±czy³
    Jan 2011
    Posty
    393
    BMW
    E36 316i/E 38 m60b40 740iA V8/E46 318i
    Sk±d
    NNI

    Niedzialajacy licznik oraz obrotomierz.

    Tak jak w temacie nie pokazuje ile jade a takze nie dziala obrotomierz i nie nalicza kilometrow, zastanawiam sie co to moze byc ... Mial kto moze podobny problem? Aktualnie jestem w niemczech i zastanwiam sie czy udac sie z tym do warsztatu na miejscu czy poczekac az wroce do polski i zrobic to tam, nie wiem co sie moglo zepsuc i z jaka cena mi wyskocza...

    P.S dodam jeszcze , ze od czasu do czasu licznik sie zalancza wraz z obrotomierzem ale nie trwa to dlugo, zazwyczaj chwila i zaraz znowu nie dziala....

  2. #2
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar GRABA730i
    Do³±czy³
    Jan 2011
    Posty
    393
    BMW
    E36 316i/E 38 m60b40 740iA V8/E46 318i
    Sk±d
    NNI
    odswiezam temat bylem w warsztacie z tym problemem , podpieli autko pod kompa i stwierdzili padniety czujnik abs w prawym tylnym kole (z tego kola ma byc niby odczytywana predkosc) wymienilem czujnik a problem nie zniknal i kontrolka od ABS dalej sie swieci... ma ktos moze jakis pomysl bo to naprawde uciazliwe....

    p.s ojjjjj... widze ze chyba w tym temacie nikt mi nie pomozee:(
    Ostatnio edytowane przez GRABA730i ; 15-10-2011 o 17:46

  3. #3
    Vip Vip Awatar lockbud
    Do³±czy³
    Jul 2009
    Posty
    2,436
    BMW
    By³o E38 730i 94r. Jest.........................X6 40d.
    Sk±d
    - Sosnowiec
    Wymieni³e¶ czyjnik na nowy orginalny, u¿ywany orginalny czy nowy zamiennik, o ile dwie pierwsze opcje s± ok, to z t± trzeci± mog± byæ takie efekty ¿e po wymianie dalej szmelc, oczywi¶cie u¿ywany orgina³ te¿ mo¿esz ¼le trafiæ choæ to mniejsze ryzyko. Podjed¼ jeszcze raz na kompa je¿eli dalej poka¿e ten sam czujnik to niestety szukaj tylko orgina³u nawet u¿ywki. Co prawda mo¿e byæ ta¿ wina instalacji lub z³ego styku w kostce ciê¿ko doradziæ co¶ mondrego jak nie masz do czynienia z usterk± osobi¶cie.

  4. #4
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Oct 2010
    Posty
    412
    BMW
    E39 540iA 2002r EX:E38 728i
    Sk±d
    ¦wiecie
    Te¿ mia³em taki problem i równie¿ wymienia³em czujnik aby to naprawiæ i powiem Ci ¿e je¿eli nie masz ori u¿ywki albo nowego ATE to nie masz pewno¶ci czy na pewno czujnik jest OK... Ja mia³em u siebie zamienniki Meyle, Febi i jeszcze jaki¶ no i niestety ¿aden nie dzia³a³ dopiero po wymianie na ATE (405z³ bodaj¿e) wszystko wróci³o do normy, tak¿e mo¿e têdy droga. Pozdro

  5. #5
    Vip Vip Awatar seban123
    Do³±czy³
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Sk±d
    Pu³awy, Lubelskie
    Blog
    1
    Po pierwsze sygna³ prêdko¶ci jest brany z tylnego lewego ko³a a nie prawego.
    Po drugie objawy wskazuj± na uszkodzenie licznika lub gubienie którego¶ z zasilañ. Pod³ó¿ licznik od kogo¶ i zmieñ warsztat na bardziej ogarniêty w tym temacie.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  6. #6
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar MariuszE38
    Do³±czy³
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Sk±d
    Toruñ
    Dok³adnie jak pisze kolega seban123 prêdko¶æ jest brana z czujnika w lewym tylnym kole.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  7. #7
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar puchacz
    Do³±czy³
    Jan 2011
    Posty
    152
    BMW
    740d e38
    Sk±d
    Warszawa-Stockholm
    Ja tez mialem taki problem z tym tylko ze u mnie nie dzialalo jeszcze DSC .Na poczatek rowniez wymienilem prawy tylni czujnik i nic to nie pomoglo.Problem u mnie pojawil sie zima i zniknal dopiero w momencie pojawienia lata.Oprocz tego jedyne co podejrzewam to to ze moze ci trzymac jedenz zaciskow hamulcowych ale to tylko moja propozycja.U mnie problemu juz nie ma ale tak naprawde to nie wiem co sie stalo ze zaczelo dzialac

  8. #8
    Vip Vip Awatar seban123
    Do³±czy³
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Sk±d
    Pu³awy, Lubelskie
    Blog
    1
    D³ugo raczej nie podzia³a. Te sterowniki z dsc s± fabrycznie spaprane i czêsto siê uszkadzaj±.
    Zacisk hamulcowy nie ma tu nic do rzeczy. DSC czy ABS nic nie maja do obrotomierza. Jak ju¿ to do ekonomizera i wska¼nika paliwa.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  9. #9
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar GRABA730i
    Do³±czy³
    Jan 2011
    Posty
    393
    BMW
    E36 316i/E 38 m60b40 740iA V8/E46 318i
    Sk±d
    NNI
    wymienilem na jakis za 120 zl niemiecki to pewnie slaby czujnik i nie dziala albo poprostu zegary sa walniete, a jesli bym wlozyl nowe zegary to przebieg bede mial orginalny tak jak u siebie? wlasnie nie mam za bardzo nikogo na podmianke...

    p.s ogolnie w warsztacie mowili ze moze mi zamowic czujnik boscha za 460 zl a ja chcac oszczedzic kupilem za 120 i lipa tylko tez nie jestem pewny czy to padniety licznik czy ten czujnik....
    Ostatnio edytowane przez GRABA730i ; 17-10-2011 o 16:15

  10. #10
    Vip Vip Awatar seban123
    Do³±czy³
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Sk±d
    Pu³awy, Lubelskie
    Blog
    1
    Podaj rocznik auta.
    Przebieg zostanie z nowego licznika. Trzeba by go zakodowaæ do auta po wymianie.
    Nie s±dzê ¿e to bêdzie wina czujnika a raczej licznika.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •