Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: Nowe czujniki temp. Silnika i -65st...

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar darkman
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    331
    BMW
    E38
    Skąd
    dolnośląskie
    Cytat Zamieszczone przez JointoVicz Zobacz posta
    myslisz sie kolego:) koncowka NAPRAWIONA:) problemy zniknely:)

    Auto z rana chodzi tak jak po poludniu:) odpala po sekundzie a nie po 5:) po odpaleniu moge dodac gazu i sie nie ksztusi:) MA MOC na wolnych:) zadnych "kangurkow" i oraniem sie sprzeglem i gazem zeby nie zgasla:) jeden kurewski kabelek... :|

    co ciekawe temperatyura na zegaach byla ok:) a na kompie silnik uwazal ze ma -65 stopni:) tak wiec pieknie go zalewalo:) ciekawe jak poprawi sie spalanie:)
    Ja w swoim zrobiłem porządek z czujnikiem temperatury, przepływką i bakiem (zaczęło kapać tak, że się bałem fajki koło auta zapalić ;p) i powiem Ci, że normalnie... nie to auto... jakieś takie ekonomiczne jak lupo z sinikiem diesla :D Z butem w podłodze choćbym nie wiem co wyprawiał... nie chce spalić więcej niż 15-16 a przy normalnej jeździe 3-4 litry mniej ;)

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar JointoVicz
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1,019
    BMW
    e32 EX 730 88' m30b30 r6 & e38 730i 95' m60b30 v8
    Skąd
    Torun
    Cytat Zamieszczone przez hatecraft Zobacz posta
    JointoVicz - WDS mówi, że Ty się mylisz, a seban123 ma rację

    WDS pokazuje, że to jest przełącznik i że nie jest podłączony do DME. Dodatkowo - przełącznik ma 2 styki zwierające do obudowy przy 2 różnych temperaturach: 91*C i 104*C. Więc poniżej 91*C jest op prostu przerwą w obwodzie, równoznaczną z odpięciem wtyczki.
    Jest połączony z przekaźnikami, a przekaźniki z bezpiecznikami i dalej z akumulatorem. Jest tam tylko połączenie z "komputerem klimy".

    http://wds.spaghetticoder.org/en/svg...3526.svg?m=e38

    Załączam rysunek jak to jest sumarycznie.
    tam sa 3 kabelki:* dziekije;)

    chociaz.. masa i 2 te pierdolniki:>

  3. #13
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Nieprecyzyjnie napisałem...
    Przełącznik ma 2 styki zwierające do obudowy (masy).
    Wtyczka ma 3 kabelki -- trzeci jest brązowy i to jest właśnie masa -- kabelek ten jest podłączony do nadwozia (X1106 to jest oznaczenie miejsca przyłączenia do nadwozia).

    można podziwiać tu:
    http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/E38_EX1106A.htm
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    hatecraft
    JointoVicz
    A możecie wskazać na RealOem gdzie są te czujniki, bo pod machą znalazłem ale numery nie występują
    Ostatnio edytowane przez tgracing ; 10-10-2011 o 17:27
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •