Cytat Zamieszczone przez seban123 Zobacz posta
Kasowanie błędu nie naprawia samochodu.
Miernik w dłoń i pomiary.
Należy dopiąć kość z czujnika i pomierzyć rezystancję czujnika i zasilania na kości od strony komputera.
W zależności od temp silnika opór powinien być między 5kilo ohm a 200 ohm.
Napięcie na wtyczce powinno być albo 5v albo koło 12v w zależności który obwód.
W kości są 4 przewody. Dwa z nich są masowe a dwa sygnałowe do kompa i licznika.
WD40 ma środki co po czasie mają zły wpływ na gumę i izolację przewodów. Potrafią pękać od tego.
Czujniki za 40 zł raczej dobrej jakości nie są. Wolał bym stare używane oryginalne niż nowe za 40.
czujniki byly tylko takie.. :) a nie chcialo mi sie czekac tydzien na inne:) koniec koncow PROBLEM BLISKI rozwiazaniu:) wychodzi na to ze tamte czujniki nie powoduja bledy tylko ten w chlodnicy... wiem bo jeden z 3 kabelkow idacych do niego jest przerwany przy samej kostce... dzisiaj postaram sie to ogarnac :) jutro dam znac co i jak:) dzieki za odp