Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Nowe czujniki temp. Silnika i -65st...

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    JointoVicz - WDS mówi, że Ty się mylisz, a seban123 ma rację

    WDS pokazuje, że to jest przełącznik i że nie jest podłączony do DME. Dodatkowo - przełącznik ma 2 styki zwierające do obudowy przy 2 różnych temperaturach: 91*C i 104*C. Więc poniżej 91*C jest op prostu przerwą w obwodzie, równoznaczną z odpięciem wtyczki.
    Jest połączony z przekaźnikami, a przekaźniki z bezpiecznikami i dalej z akumulatorem. Jest tam tylko połączenie z "komputerem klimy".

    http://wds.spaghetticoder.org/en/svg...3526.svg?m=e38

    Załączam rysunek jak to jest sumarycznie.
    Załączone miniatury Załączone miniatury aux_fan_switch.jpg  
    Ostatnio edytowane przez hatecraft ; 07-10-2011 o 19:16
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •