-
Zaawansowany Użytkownik
świeca bkr5 jest o stopień cieplejsza od fabrycznej bkr6, co oznacza,że wolniej odprowadza ciepło. masz jakiś nalot (nagar, smoła, olej) na tej starej świecy? jeśli tak to sprawdź kompresje - byc może jest słaba i masz niecalkowite spalanie mieszanki, w wyniku ktorego na zimniejszej świecy osadza się nagar i wkoncu cylinder przestaje wogóle palic. ewentualnie do cylindra dostaje się olej w duzej ilości i zabrudza świecę. spotkalem sie juz z takim przypadkiem w m60. mozesz sprobowac troche pojezdzic na tej cieplejszej świecy, a nóż bedzie wystarczająco gorąca by ten syf w czasie rzeczywistym przepalac :) ale podejrzewam, ze ta świeca tylko wydluzy czas pracy cylindra, a w koncu i tak się zabrudzi.
Ostatnio edytowane przez dobrus ; 05-10-2011 o 13:17
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum