U kolegi w 525tds e39 przy -10 na postoju na otwartym obiegu grzeje tak mocno ze silnik nie jest w stanie się nagrzać powyżej 70C a w środku jest ciepło nawet przy otwartych szybach. Tak że bmw jak chcę to potrafi grzać
U kolegi w 525tds e39 przy -10 na postoju na otwartym obiegu grzeje tak mocno ze silnik nie jest w stanie się nagrzać powyżej 70C a w środku jest ciepło nawet przy otwartych szybach. Tak że bmw jak chcę to potrafi grzać
CIUT a powiedz, dużo syfu zebrałeś z tego panelu klimatronika? Bo ja w swoim wcale jakoś dużo brudu nie znalazłem. Okazało się, że był już otwierany, ale jakiejś rzeźby w środku nie widać. Obawiam się, że moje czyszczenie niewiele zmieni. Wieczorem podłączę, ale sprawdzę pewnie jutro.
Sprawdzone. Czyszczenie niestety nie pomogło. Ma ktoś inny pomysł na tę usterkę?
Ostatnio edytowane przez Prezeslaw ; 27-04-2016 o 20:16
To co, że diesel? Pewnie świece zalane;)
UP - nowe fakty:)
To co, że diesel? Pewnie świece zalane;)
Podepnę się do tematu, nie mam nawiewu po stronie pasażera (tylko na szybę działa), co może być przyczyną ? To samo jest przy klimie, jeżeli podwyzszam poziom nawiewu to słychac że wiatrak pracuje mocniej ale i tak nie ma nawiewu po prawej stronie.
Odnośnie samozmniejszającej się temperatury nawiewu. Chodzi Wam wiatraczek w panelu cały czas, czy załącza się od pewnego momentu? U mnie się nie kręci, ale jak go popchnę, to wykazuje umiarkowaną chęć pracy i zaraz się zatrzymuje. Sprawdzałem na wyciągniętym, ale podpiętym panelu.
czerwony
A chodzą Ci klapy jak przełączasz kierunek nawiewu?
To co, że diesel? Pewnie świece zalane;)
Wiatraczek ci padł dlatego po ruszeniu na chwilę załapuje
To by chyba tłumaczyło objawy. Da się wiatraczek jakoś odratować? Szkoda mi reszty panelu, bo wszystkie piksele są i reszta działa.
To co, że diesel? Pewnie świece zalane;)
Ja bym sprawdził jeszcze czy wiatraczek będzie normalnie dzialal po podpieciu na krótko do zasilania , może panel daje za słabe napięcie na wiatrak.