-
Zaawansowany Użytkownik
Nagrzewnica lepiej nich się nie zapycha - wymiana jej jest tak rozbudowanym procesem, że lepiej marznąć lub sprzedać auto...
Sprawdź czy jak masz temp, roboczą silnika to czy dolny wąż od chłodnicy jest gorący jak inny czy zimno/letni, powinien być zimno letni.
Zawsze możesz się dogrzewać fotelem lub tak jak ja to czasem robię, tzn kilka chwil przed wyjazdem wkładam do auta farelkę pokojową i jest miło i cieplutko, bo najgorszy jest kontakt tyłka z zimną skórą. Jednak to wersja dla osób które mieszkają w domach prywatnych.
W każdym bądź razie masz coś zapchane - mówisz, że na wolnych obrotach zimno a na gazie ciepło, dodając gazu zwiększasz ciśnienie płynu, który krąży z większa siłą. Na mechaników trzeba uważać, czasem nie zrobią nic przez przypadek coś naprawią a potem wciskają ci kit ile było pracy, ile to musiał rzeczy rozebrać, wymienić i faktury z kosmosu.
-
Zaawansowany Użytkownik
a co trudnego jest w wymianie nagrzewnicy?;) co prawda jest troche robity przy tym, ale do zrobienia, mechanik mowil, ze juz raz wymienial w bmw to skasowal 300zl, wiec to chyba nie tak duzo?;) tylko skad jak tu sie dowiedziec co jest u mnie przyczyna?;/ te elektrozawory sa latwo dostepne? musze cos rozbieraz, zeby sie do nich dostac? jak juz sie tam dostane i wypne weze to wyleci mi caly plym prawda??
-
Sprawdź pompkę pod elektrozaworami na 90% to jest przyczyna . Elektrozawory wyciągasz bez problemu , o płyn się nie obawiaj , dużo go nie stracisz .
-
Zaawansowany Użytkownik
oby to bylo to:) musze sciagac obudowe silnika, aby sie do nich dostac?
-
Super Moderator
Poszukaj na forum było już opisywane .
-
Zaawansowany Użytkownik
próbowałem dzisiaj się zająć EZ, ale nie dałem rady ich nawet wymontować:/ tam nie idzie nawet ręki włożyć:/ ale dokonałem testów, sprawdzałem wszystkie węże, poczekałem aż silnik się ładnie zagrzeje i tak, nawiewy całkowicie były wyłączone wąż nr 1 był zimny reszta ciepła, w aucie leciało zimne powietrze, następnie ustawiłem temp32 i dalej wiało zimnym, dodałem gazu do 2tys nic, dopiero zaczęło wiać ciepłym od 4tys, poszedłem sprawdzić wąż nr 1 i był już gorący, później dałem temp16 i w aucie wiało zimnem, lecz wąż nr 1 nadal był gorący jak i reszta węży, nie wiem czy jakbym wcześniej gazował, bez włączania nawiewów to czy wąż nr 1 również zrobiłby się gorący. Poniżej zdjęcia węża
http://img15.imageshack.us/img15/9708/imag0037nq.jpg
Dalej obstawiacie EZ lub pompkę u mnie??
-
Zaawansowany Użytkownik
pompka:) poradzisz sobie z ich wyciagnieciem:) tylko troche zaparcia:)
-
Zaawansowany Użytkownik
teraz właśnie wróciłem z podróży i znowu zaczęło walić ciepłym jak go troszeczkę rozpędziłem, tak obroty ok 4k i przez całą drogę dawało ciepłym powietrzem, nawet jak jeździłem po mieście, a w aucie można było siedzieć bez kurteczki:) z tą pompką to wolę oddać do mechanika niż samemu coś zepsuć:) Jak wymienię EZ z pompką to dam znać czy to było przyczyną:)
-
Początkujący Użytkownik
Witam. też miałem problemy z ogrzewaniem i postanowiłem wyciagnąc EZ.Chcialem sprawdzić czy pompka działa prawidłowo. Zdziwiłem sie bo pod EZ nie mam el. pompki. Teraz nie wiem o co chodzi. czy były 2 rodzaje EZ?
-
Zaawansowany Użytkownik
u mnie sprawa wyglada tak ze na nogi i szybe grzeje w miare ok, zas gdy ustawie na kratki(czyli na twarz) leci zupelnie zimne.
przez kratki dla pasazerow tylnej kanapy rowniez leci zimne,niezaleznie od tego jak ustawione jest pokretlo.
Czym to jest spowodowane?
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum